Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

19/10, 2021 kl. 21:15, av Plutten1

Det lilla huset, Del 6

Del 6 av 7 i serien Det lilla huset

”Starka självständiga flickor gör bäst i att vara tysta med vem eller vad vi knullar”

Del 6


Med en flaska cider i handen och hjärtat bultande av förväntan, öppnar hon dörren ner till fortsättningen på kvällen. Det är skumt och mörkt där hon står i den knarriga trätrappan. Musiken underifrån skapar vibrationer som från golvet rör sig upp genom kroppen. Felicia tar en klunk av den beska vätskan och drar ett djupt andetag innan hon påbörjar sin färd nedåt. Vid slutet på trappan, böjer hon huvudet lite framåt och kisar med ögonen. Röken ligger likt ett molntäcke, nästan blått i skenet från de ljuskällor som i takt med musiken pulserar kraftigt. Väl nere på golvet har ögonen anpassat sig såpass att hon nu ser hur folk rör sig i takt till någon skön låt som med en rytmisk eggande bas strömmar ut ur högtalarna på dansgolvet. Den instängda luften från rummet, slår emot hennes näsa som en våt trasa. Där är cigarettröken, klibbig parfym, något annat lite kryddigt som hon inte kan sätta fingret på. Samt lukten från upphetsade och svettiga kroppar. Vilket blandats till något, inte helt vämjeligt men inte heller helt njutbart. Hon rynkar ofrivilligt på näsan och håller utan att tänka sig för, upp en hand som för att skydda sig mot doften. Ljuset börjar blixtra i en serie som hon så väl känner igen från tidigare event. Först blixtrande vitt, sedan totalt mörker någon sekund innan det är blått. För att strax bli mörkt igen. Så upprepas det flera gånger i raskt takt med olika färger på ljuset. Efter att ha stärkt sig med ytterligare en klunk ur flaskan. Ställer hon den vid kanten av kaoset med dessa människor som, höga, berusade, upphetsade och förförda av de blinkande ljusen kontra det blanka, blåa golvet rör sig likt ett böljande hav. Väggarna är vita och ger en underlig dimension åt det stora rummet. Det är snudd på omöjligt att fixera blicken då alla ser ut att studsa omkring i. Felicia försöker röra sig så smidigt som möjligt, nästan ålande för att komma till mitten av dansgolvet där några dansande par befinner sig. 


Hon känner en upprymdhet och lätt upphetsning över att vara här. Inte för att Felicia känner alla människorna väl, för det gör hon inte. Utan för att ha varit delaktig i att alla dessa människor som vet vad de vill ha, men inte får visa det öppet. Kan träffas och visa sina känslor utan pekfingrar från omgivningen. Hon är själv en av dem som fått dölja delar av sitt liv och sitt riktiga jag under så många år. Även om preventivmedelsutvecklingen gett tjejerna möjlighet att själva kunna välja hur promiskuöst leverne de vill ha. Motarbetas de kraftfullt av högröstade moralister, religion och stat. Där deras människovärde förringas genom mängder av skällsord och nedvärderande benämningar vid minsta misstanke om ett onormalt beteende. ”Starka självständiga flickor gör bäst i att vara tysta med vem eller vad vi knullar” Tänker Felicia och blir lite irriterad. Ett tecken på hur väl man lyckats styra de som inte alltid gör som moralisterna bestämt, är att man endast vågar släppa lös sina hemliga lustar i anonymiteten av ett fjärran land. Eller i en fristad långt ute på landsbygden likt den som Felicia och hennes pappa byggt upp. 


Dagens unga är mer toleranta, experimenterar mer, och kopplar isär sex och kärlek på ett annat sätt än tidigare. ”Vi tjejer har lika mycket sex i huvudet som killar”. Fnyser hon till medan hon rör sig i takt med musiken och låter blicken glida över de närmaste paren på dansgolvet. På en armlängds avstånd ser hon hur en ung tjej med ljust rakt hår, finlemmad smal kropp. Toppad med ett par uppnosiga små bröst vilka knappt döljs under en topp. Blir kysst av en lång, äldre man som med en fast hand håller om hennes midja. Passande nog spelar man en vibrerande, pulserande trance techno Imany remix med låten ”Dont be so shy”. Paret verkar mycket riktigt inte vara speciellt blyga där på dansgolvet. Tjejen rör kroppen i takt med musiken och lägger långsamt armarna runt hans nacke, ställer sig lite på tå för att nå upp. Trycker därefter sin kropp tätt intill honom och kysser honom innerligt. Mannen smeker henne ner över ryggen, svanken och de smala höfterna med sina händer. Hon låter villigt sin stjärt som bara täcks av ett par hipsters smekas av hans två stora händer. Allteftersom  kyssen blir djupare, hungrigare och mer erotisk trycker hon sig hårdare mot honom, gnider sina bara lår mot hans ben och låter greppet om hans nacke hårdna. Hans händer smeker upp över ryggen, in under toppen och den mjuka huden där för att strax glida ner mot höfterna igen. Sakta släpper hon taget om hans nacke för att låta armarna armarna sjunka ner mot höfterna och skalar långsamt av sig de svarta hipster trosorna. De åker ned, hon stiger ur dem och med en hastig fotrörelse kanar de iväg över  golvet för att hamna vid Felicias fötter. Likt skinnet från en orm som ömsat hud ser de onaturligt tomma ut. 


Den råa lusten riktigt lyser ur hennes klarblåa ögon. Med ett leende på läpparna drar tjejen även av sig sin polkagrisrandiga trikåtopp och kastar iväg den ut över folkhavet. Där står hon till slut helt naken, så när som på de vita ankelsockarna. Felicia står så nära att hon känner lukten av mannens svettiga t-shirt och kan se hur hans adamsäpple rör sig på halsen. Ögonen kastar hungriga blickar över den nakna tonåringens svettblanka kropp. Där de små runda brösten med sina rosa, smultronstora vårtor pekar uppfordrande mot honom. Midjan är smal, magen är platt, och som så många andra tjejer idag helt rakat kön. Mannen kupar en hand över ena bröstet och smeker det ömt. Flickan darrar till och huvudet faller dramatiskt bakåt. Han böjer sig ner och kysser henne på halsen, fortsätter smeka bröstet och nyper lite i bröstvårtan. Därefter glider handen ner över magen, känner sig för runt naveln. Låter ena fingret cirkla över den lilla gropen och rör sig sedan ner över vulvan mot hennes underliv. Där den stannar och verkar stimulera den unga flickans väntande väta. ”Shit, va sexigt” Felicia andas lite snabbare och kan riktigt känna kåtheten i atmosfären nu. Hur den rytmiska musiken från dansgolvet, diskoljusen, dofterna, hjälper till att bygga upp en lustkänsla hos henne. Det pirrar i kroppen av erotisk spänning, särskilt i underlivet. Allt är så otroligt häftigt och eggande tillsammans. ”Det här är sjukt nice!” Utbrister hon högt för sig själv och drar in underläppen medan hon med små lätta rörelser smeker sin lilla hårda knopp till bröstvårta.


Tjejen framför henne sträcker ut ena handen och fingertopparna möter mannens nakna underarm. De fortsätter glida upp över hans täckta bröst och vidare upp mot halsen, rör sakta vid adamsäpplet. För att fortsätta utmed den hårda orakade sammanbitna underkäken. Tar slutligen ett tag om hans nacke och återigen ställer sig flickan på tå för att nå upp. Kysser honom hastigt medan hon med sin fria hand ivrigt börjar rycka i hans bälte. Mannen som släppt taget om skötet, hjälper henne lossa  på livremmen och kläderna glider ner mot golvet. Den äldre mannen stiger ivrigt ur dem och man kan tydligt se hur uppsvälld och redo hans kuk är. Felicia noterar hur tonåringen trycker sig mot honom samt kupar sin hand över hans hårda stake. Flickan fnittrar lite då hon ser honom dra efter andan. Resolut drar han även sin svettvåta tröja över huvudet och släpper även den på golvet. Hon formar fingrarna och når nästan runt den nu helt blodfyllda staken. Långsamt runkar hon medan de kysser varandra som det lustfyllda par de just nu är. Felicias andhämtning är vid det här laget tung av kåthet. Tungan pilar fram och tillbaka över läpparna och hennes fria hand, ömsom kramar bröstet och ömsom nyper i bröstvårtan. Hennes andra hand börjar leta sig ner utefter magen, ner mot shortsen. Hon särar lite lätt på benen, och känner utanpå hur det bildats en liten blöt fläck i grenen. Handen vandrar vidare innanför linningen. Över den rakade kullen ner till hennes, vid det här laget, sjöblöta blygdläppar. Långfingret vandrar som av sig själv in mellan blygdläpparna efter att ha pillat lite på den hårda ärtan. Sakta glider fingret in i den väloljade slidan. Det känns så skönt.


För ett kort ögonblick blinkar ett av de pulserande ljusen till och bländar henne. Ögonen blinkar reflexmässigt för att bli av med de vita prickarna som studsar över näthinnan. Felicia ser därför inte när Gabriella kommer fram till henne, utan känner först hur någon lägger sin hand på hennes axel. Rycker först till av förvåning, vänder sig om och möts av ett par ljusbruna ögon som glittrar mot henne i strålkastarljuset. Väninnan ler med hela ansiktet och de vita tänderna kontrasterar hennes solbruna hy med hjälp av det artificiella ljuset från dansgolvet. Gabriella, tjejen som alltid verkar glad, och inte verkar ha ett enda problem i sitt liv. Trots att Felicia vet motsatsen. Utbrister ett högljutt men glatt: ”Heeeej, sötnos” vilka åtföljs av kindpussar och en kram från vännen. ”Va ball att ni dök upp”. Är det enda Felicia får fram med upphetsningen fortfarande sjudande i kroppen. ”Jaaa, absolut. Vi missar ju inte chansen till fest. Det vet du ju!”. Gabriella skiner upp som en sol när hon säger det. ”Laddad då?” Frågar Felicia med en lite sprucken röst och smeker henne över kinden med sin öppna handflata samtidigt som hon ler. ”Fuck, yes! och somliga verkar ha börjat tidigt”. Fnissar Gabriella nu med ansiktet så nära att deras näsor möts och nickar i riktning åt paret där nu tjejen gått ner på knä med händerna på mannens lår. Flickan suger honom med djup intensitet utan att bry sig om att alla kan se vad som händer. Mannen i sin tur tittar på dem och ger tummen upp mot Felicia som ler tillbaka. 


“Men shit! Jag står ju här och kåtar upp mig!”.Gabriella suckar högljutt och suger in sin underläpp mellan tänderna samt lägger händerna på Felicias höfter för att dra henne lite närmare sig. ”Om det kliar på armen kliar man sig. Är man kåt ska man tillfredsställa sig. Det är helt sjukt att det inte är lika självklart för tjejer som för killar att få göra det”. Andas Felicia tungt och känner hur pirret i skötet växer. Den där växande kåtheten som inte verkar kunna bli riktigt tillfredsställd. "Fan vad skönt vi skall ha. Är så fett sugen att det rinner över..." Flämtar Felicia fram i hennes öra och kysser därefter kompisen lite lätt på halsen, väl medveten vilken effekt det har på henne. ”Om du fick göra vad du ville just nu, vad skulle du vilja göra då? ” Fnissar hon frågande sin väninna. ”Jag,…skulle vilja att du kysser mig” Hör hon svaret och drar djupt efter andan när hon ser hur Gabriella väter sina läppar med tungan. Felicia böjer sig en aning framåt, så deras läppar bara är någon centimeter från varandra. Äppelsmaken från den andres läppglans når näsborrarna. Därefter lutar hon sitt huvud lite lätt åt ena sidan, och nuddar lätt vid den andras glansiga mun. Nafsar lite lätt i underläppen och med sin tunga särar hon på läpparna. För att sedan kyssa varandra med öppen mun. Gabriella känner kokosdoften från väninnans hår i sina näsborrar och hur den varma kroppen pressas mot sin när hon besvarar kyssen. Genom det tunna tyget känner hon även hur bröst och styva bröstvårtor trycks mot de egna som reagerar. Ett naket lår letar sig in under hennes korta klänning och gnider sig mot hennes bara fitta.  Armarna knottrar sig och hon börjar andas i korta stötar. 


Gabriella frigör sig ett kort ögonblick från kompisens heta mun. För att först smeka henne över halsen och nacken och sedan leka med bästisens uppsatta hår. Lossar hårsnodden så håret faller ner och låter naglarna riva lite i hårbotten. Därefter letar händerna sig in under tröjan och den behå-lösa bysten. Smeker snabbt över de hårda vårtorna, kramar de mjuka kullarna och fortsätter ner över höfterna. För att sedan smeka sin väg ner ner mot de mjuka skinkorna. Felicia sticker in tungan igen mellan läpparna på Gabriella och låter den virvla omkring lite. Inte med snabba propellertungor som killarna brukar göra, utan långsamt med en tunga som glider över tänderna, in bakom dem, runt varandras tungor och leker tafatt med varandra. Med fuktiga handflator tar hon runt sin väns midja. Låter dem glider ner över det tunna tyget, till stjärten och trycker på så vis hennes varma sköte mot sitt. Felicias fingrar fumlar lite först men letar sig till slut in under tyget på den korta klänningen där inget motstånd i form av trosor finns. Greppar lite hårdhänt tag om de lagom stora, fasta, varma men spända skinkorna därunder. Och knådar dem likt en bagare alltmedan kompisen låter en djup suck komma fram mellan deras fastlåsta läppar.


Gabriella klämmer i sin tur lite på vännens rumpa utanpå tyget först. Smeker därefter med fingrarna i skåran, där shortsen skär in mellan skinkorna. Först lite lätt, sen lite mer krävande. När hon märker att inte heller väninnan har trosor på sig, pressar tjejen på med fingrarna och masserar hårdare. Felicia svankar med ryggen, och andas än häftigare genom näsan. Gabriellas ena pekfinger smiter enkelt in under de rosagrå sweatshirt shorts som hennes vän har på sig. Åtföljs av två, tre, hela handen som till slut ligger mot den heta nakna huden. Ett finger söker sig in mellan de varma skinkorna och når utan motstånd fram mot det våta djupet, vilket tar emot toppen på långfingret utan problem. Felicia stönar i sin tur med munnen tätt intill Gabriellas och ställer sig lite mer bredbent för att fingret lättare skall komma åt. Hon fortsätter att suga på väninnans tunga som om den vore en liten penis. Lite saliv rinner ur ena mungipan och ner mot hakan. Kamraten andas tungt och bryter kyssen, vänder Felicia om för att få fullt tillträde till den våta musen. Hennes fingrar är redan fuktiga och inom loppet av några sekunder utforskar hon blygdläpparna, låter fingret leka mellan dem upp till den hårda och svullna klitoris som hon försiktigt först omsluter och sedan nyper vilket får Felicia att kvida. Därefter lägger hon två fingrar över den hårda knoppen, gnuggar hårdare och hårdare i cirklar. Detta blir nästan för mycket för henne. ”Knulla mig med fingrarna ” Stönar Felicia fram och leker samtidigt med sina bröst under tröjan. Gabriella trycker hårt och bestämt in två fingrar i den fuktiga öppningen så långt det går. Till svar får hon ett högt stön och känner hur fittan pulserar en aning runt sina fingrar och låter dem först vara stilla där. Smeker knappen lite hårdare, lite mer bestämt med andra handen. Först lite sakta börjar hon röra på fingertopparna. Hennes höfter börjar röra på sig och börjar jucka mot fingrarna. Gabriella känner hur sin egen fitta börjar bulta av kåthet, och kysser vännen på halsen, nafsar lite på örat. Felicia andas snabbare, tyngre och stönar högre. Hon förnimmer hur någonting börjar kännas i klitoris och sprider sig runt vaginan. För att fortsätta upp för ryggraden likt en lång, utdragen rysning. Det fuktiga som bildats i hennes inre sipprar ut och ner för hennes innanlår. Precis innan det går för henne får hela området runt klitoris ett eget liv och nära nog bubblar, sänder ut ljusa dansande fläckar framför hennes ögon. Därefter koncentreras känslan till en enda punkt av intensivt ljus och hon stannar upp  för att stöna högt av den orgasm hon får där de står. Hela hon darrar och det känns som om benen blivit till gelé.  


De står så i vad som känns flera minuter tätt sammankopplade och gungar sakta på dansgolvet. För att i lite lugnare takt fortsätta smaka och smeka på varandras kroppar allteftersom upphetsningen lägger sig. Efter en stund tar Gabriella ett djupt andetag innan hon först ger en puss på Felicias kind och utbrister: ”Fuck me! Någon verkar vara totalt på ikväll”. Hon lirkar bort sina klibbiga fingrar från väninnans hål och torkar lite förstrött av sig på sin klänning. Därefter tar hon ett steg tillbaka ur omfamningen och skrattar till. "Fan, vilket välkomnande tjejen.” För att sedan ge Felicia en puss på nästippen. ”Jag behöver något att dricka sen vill jag dansa. SEN skall vi knulla natten lång, eller hur girl?”. Felicia andas fortfarande tungt och torkar med baksidan på handen av den salivkladdiga munnen. ”Helt jävla amazing”. Säger hon mellan andetagen. Hon känner hur en droppe eller två sipprar sig ner från det våta skötet mot insidan av benen och för reflexmässigt ihop dem. För att därefter snabbt sära på dem igen. Med ett enkelt handgrepp lättar flickan även lite på shortsen som klibbat fast mellan skinkorna av svett. Vårtorna står fortfarande rakt ut under toppen och gör nästan ont när de gnids mot tyget. 


Tjejer är precis lika kåta som killarna. De har ofta lika lätt att få orgasm, och är dessutom mer öppna med vad de vill och med vem. Hon behövde verkligen lätta på trycket, som killarna brukar säga när de är kåta. Det gjorde ju heller inget att det var just Gabriella som hjälpte henne. De har ju varit vänner ett bra tag och utforskat varandras kroppar tidigare, både ensamma men även i grupp. Så hon känner väninnans kropp utan och innan. Lite rund, långt ifrån någon fitness-människa men med runda, tunga bröst och stora rosa vårtor. En mjuk tjejmage med en extra rundning ovanför den blonda välansade busken. Breda höfter och stora runda skinkor. Ofta klär hon sig i bylsiga kläder men idag har hon ett par vita sandaletter med bara fötter, vilka leder upp till ett par brunbrända ben. Toppat av en vit klänning med rosa blommor på. Där ett par tunna axelband är det enda som håller den uppe. Under har hon ingenting mer och brösten hänger fritt och man kan se hur vårtorna styvnat till av deras erotiska lek.  ”Hon skulle inte haft en vit klänning på sig när det är så svettigt varmt. Man kommer ju se hennes röv-svett” Tänker Felicia och skrattar högt. ”Vad garvar du åt?” Undrar Gabriella och ler lite frågande. ”Inget, men det är så jävla varmt och ändå har jag nästan ingenting på mig” Felicia visar kompisen med händerna hur lite hon har på sig och lyfter snabbt på toppen där ingen bh finns heller. ”Jag vet, det spelar ingen roll vad man tar på sig, det här är till exempel den tunnaste klänningen jag har men vad hjälper det?” Gabriella fnittrar och lyfter på sin klänning som för att fläkta med den vilket gör att man kan se den välansade härligheten i full frihet. ”Kom! Jag behöver något att dricka”. Felicia tar vännens hand och lotsar dem ut från dansgolvet. Hon noterar även att paret de såg tidigare inte längre är kvar.

5 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.