Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

25/7, 2023 kl. 00:32, av mx55

Mirandas Dagbok 3: Lesbisk oskuld (Jan 2020)

Del 3 av 7 i serien Mirandas Dagbok

Miranda är femton år och på nätterna ligger hon vaken och lyssnar på hur hennes storasyster onanerar. Faktum är att de två systrarna spenderat flera nätter med att lyssna på varandra. Ska någon av dem ta det vidare?

Eter en lång paus för annat så kommer nu tredje delen av Mirandas dagbok. Jag hoppas att inte serien startar för långsamt för dig som läsare och vill samtidigt lova att det kommer att bli mer action framöver. 

Historien om Miranda bygger på samma karaktärer som vi möter i mina två serier om sextonåriga Emma. Du behöver inte ha läst någon av dem men jag blir såklart glad om du kommer vilja göra det.

Mirandas dagbok utspelar sig före, samtidigt som och efter berättelserna om Emma. Detta avsnitt, och de två efterföljande, utspelar sig månaderna innan händelserna i ”EMMA – En sexuellt frustrerad tonåring”.


Detta har hänt:

Miranda är femton år och tillsammans med sin klasskompis Filip men delar honom med hans sjuttonåriga storasyster Emma. En eftermiddag, efter att hon åkt hem till Filip lite tidigare, så kysser hon och Emma varandra och bestämmer sig sedan för att spendera natten tillsammans.

Men hur hamnade Miranda i det här? Hur blev hon tillsammans med Filip? Hur kommer det sig att hon delar honom med hans storasyster? Och vad händer egentligen med hennes egna syskon? Senast vi mötte henne hade hon spenderat natten med att smeka sig själv samtidigt som hon lyssnade på hur hennes storasyster Emy gjorde likadant. 

Emy å sin sida har redan legat med den yngre av sina två äldre bröder. Detta efter att hon kommit på dem bägge när de hade sex.

* * *

Även nästa natt så hade Miranda och Emy legat och lyssnat på hur den andre smekte sig till orgasm. Miranda hade pullat sig själv samtidigt som hon hört sin storasysters flämtande andetag från sängen mitt emot och efter att hon själv kommit så hade hon legat stilla och hört på medan hennes systers flämtande avtagit för att sedan upphöra helt. 

Även under den kommande natten så smekte de sig tillsammans. Det var fredagskväll och de båda tjejerna var ensamma hemma. De låg på varsin säng och stönade i mörkret till dess att Miranda stönade till med en ljudlig suck.
– Kom du? hörde hon plötsligt Emy viska.
– Jo, svarade hon med låg röst.
– Du? sa hon sedan.
– Inte ännu. Vill du se?

Miranda kände plötsligt hur hjärtat började att dunka hårt i bröstet. Ville hon? Skulle hon? Hon låg tyst i ytterligare några sekunder innan hon såg hur sänglampan på Emys sida av rummet plötsligt tändes. 

Till att börja med så bländades hon av det skarpa ljuset och kastade därför täcket över ansiktet. Efter att hon blinkat till lite så vågade hon att titta fram och se bort mot ljuspunkten och sin systers säng. 

Mitt emot henne satt Emy med ryggen lutad mot väggen och med benen brett särade. Först så drogs Mirandas blick mot hennes kön och följde hur hon förde sina fingrar ut och in i sig. Miranda noterade hur hennes blygdläppar var rakade men hon kunde inte se så mycket mer eftersom att venusberget doldes av Emys hand. 

Hon strök med blicken över Emys mage och upp till de små brösten. Hon blev lite förvånad över att se den lilla silverringen men fortsatte snart upp till hennes ansikte.
– Är jag snygg? frågade Emy henne så fort deras blickar möttes. 
Hon hade suttit och följt hur hennes lillasyster spanade in henne.
– Jo. Jättesnygg, svarade Miranda.
– Får jag se dig? frågade Emy.

Återigen så blev Miranda medveten om sitt dunkande hjärta. Det kändes som att det skulle flyga upp i halsen av de hårda slagen och hon kände sig alldeles vimmelkantig. Hon var nervös över det som hände men det var något mer. Hon var osäker. Var det möjligen kåthet hon kände? Blev hon kåt av att se sin systers nakna kropp?

Så klart hade det inte varit något konstigt att bli det, tänkte hon. Inte egentligen. De hade ju trotts allt legat och smekt sig medan de lyssnat på varandra de senaste två nätterna. Men det här kändes annorlunda. Hon låg som förstelnad och såg på hur hennes två år äldre storasyster rörde med sitt lång- och ringfinger i sin våta öppning.

Nästan utan att tänka på det så reste hon sig upp till sittande och lätt täcket falla av sig. Hon hade fortfarande sin t-shirt på sig men så fort hon tänt lampan så drog hon av sig den så att också hon blev naken. 

Emys blick fastnade direkt på Mirandas stora bröst som nu visades upp i sin fulla prakt. Hon såg sedan ner mot sin systers helrakade sköte och följde sedan hur också hon började att röra med fingrarna i sig.

De satt på varsin sida av rummet och såg på varandra medan de smekte sig. Deras ben var särade och deras fötter pressades hårt mot madrassen medan de lät sin syster ta del av synen. Miranda såg hur Emy började att röra sina fingrar i en allt snabbare takt samtidigt som hon hörde hur hennes andetag blev allt mer flämtande.

Emy hade inte känt sig så här kåt sedan hon sett på, och sedan fantiserat om, Tim och Oliver. Det var samma smutsiga och förbjudna kåthet som nu började att driva henne mot orgasm. Hon funderade på om det skulle bli ett lika stort antiklimax om hon någon gång fick smaka på sin lillasysters fitta och sedan känna hur hon slickade henne. Hon hoppades inte det.

Hon bytte till att köra högerhandens pek- och långfinger i sig samtidigt som hon lät vänsterhanden spela över klitoris. Hon var nära nu och hon tänkte att det måste märkas på hennes andning. 
– Åhhhheeee, suckade hon sedan när hon tillslut kom.

Efter att ha tagit några djupa, lugnande, andetag så såg hon bort mot Miranda och såg hur också hon började närma sig sin orgasm. Hon hade också hon två fingrar i sig samtidigt som hon klittrade sig. Emy såg på medan det skälvde till i hennes systers kropp och såg fascinerat hur det tycktes rycka i hennes ben.

När Miranda kommit ner från orgasmen så blev det plötsligt helt tyst i rummet. De kunde båda höra hur deras andetag blev lugnare men i övrigt sa de inget till varandra. Miranda funderade på om de bara skulle dra täcket över sig och sova. Sova som om det här inte var något konstigt eller ens hänt.

– Du är jättesöt Mirre, hörde hon istället sin syster säga med låg röst.
– Är jag?
Hon kände sig så dum men det var det första som kommit upp i huvudet och över hennes läppar.
– Ja. Extremt söt. Det såg jättefint ut när du kom. 

Miranda log lite nervöst och skulle precis dra täcket över sig.
– Ska bara ta något att dricka. Vill du ha? sa dock Emy.
Hon nickade lätt och snart hade de båda rest sig från sina sängar. Miranda såg återigen på sin systers kropp och la nu märke till den smala randen av könshår som prydde venusberget.

När Emy kommit fram till dörröppningen så väntade hon in Miranda samtidigt som hon spanade in hennes kropp. De stora brösten hängde något ner mot magen och dess bröstvårtor stod spetsiga. Emy kunde inte se allt för mycket till vårtgårdar, hon hade trott att de skulle vara större. 

Hon stod kvar och väntade in Miranda och tillsammans gick de sedan till köket. Någon av deras bröder hade köpt en stor flaska cola och medan Miranda tog ut den ur kylen så tog Emy ner två glas ur köksskåpet. När hon ställde ner dem på bänken så krockade hon dock lätt med Miranda som vände sig emot henne.

Plötsligt stod hon med Mirandas stora bröst bara ett par centimeter ifrån sig. Hon kunde inte låta bli att försiktigt smeka lite med handen över de stora kullarna och upp över en av de hårda vårtorna. Hon kände det som att det gick en stöt genom sin kropp när hon gjorde det. Allt hon ville göra var att böja sig framåt och ta sin systers bröst i munnen. Men det gjorde hon inte. Istället så backade hon undan och tog tag i flaskan som Miranda just ställt på bänken och började att hälla upp i glasen.

När de var tillbaka i sina sängar så kunde Emy dock inte släppa tanken på Mirandas bröst. Fram tills i julas hade hon inte haft någon erfarenhet av tjejer. Hon hade varit övertygad om att hon gillade både killar och tjejer men det var bara killar som hon någonsin haft något sex med. Men så hade hon träffat tjugoåriga Sarab under sommarens Pridefestival och när hon och Miranda hälsat på deras pappa över jul så hade hon också passat på att träffa henne.

De hade setts på en fika i Farsta Centrum och sedan hade de bara fortsatt till Sarabs lägenhet i Skarpnäck. Det hade inte tagit lång tid för henne att få ner Emy i sin säng och under de nästkommande tre dagarna hade tjejerna setts dagligen och Emy hade fått lära sig allt hon behövde veta om hur man tillfredsställde en kvinna. Det var precis det hon ville göra med sin syster nu.

Under hösten hade Emy fortsatt att ligga med Oliver så fort de fick tillfälle. Inte för att de fick det allt för ofta med tanke på alla omständigheter. En eftermiddag hade hon återigen kommit på Tim och Oliver med varandra och då hade hon helt enkelt bara klivit in i deras rum och dragit av sig kläderna.

Först hade Tim blivit arg men efter att hon berättat att hon redan låg med Oliver hade han mjuknat något, även om han fortfarande tyckte att det var något dåligt. Emy hade dock inte brytt sig om honom utan bara klivit upp på sängen och tagit Oliver i munnen. Trotts sina protester så verkade Tim inte kunna stå emot frestelsen och snart hade han låtit sin kuk glida upp i sin lillasysters fitta.

De hade tagit henne från båda ändar och sedan turats om att knulla henne både vaginalt och analt. Tillslut hade de avslutat med att komma över hennes ansikte och även om det verkligen inte var Emys favorit så kändes det hett när de gjorde det. Sedan dess hade sexet med Oliver bytts ut mot trekanter med de bägge. 

Kanske var det därför hon ville kasta sig mellan sin lillasysters ben och slicka henne till en orgasm. Och kanske var det också därför hon börjat att smeka sig så Miranda kunde höra från första början. Hon tänkte att det antagligen var bäst om de höll sig till det. 

De gick tillbaka till sovrummet och drog på sig sina sovkläder innan de la sig var för sig. Men redan natten efter satt de återigen på Mirandas säng och såg på medan de smekte sig själva. 

- - -

Det hade gått en vecka sedan den där kvällen när Miranda och Emy första gången sett på varandra. Sedan dess hade de fortsatt i stort sett varje natt. De hade fortsatt att sitta mitt emot varandra i hennes säng. Deras ben var alltid särade och de hade båda två sina blickar riktade mot den andres sköte och på vad de gjorde där. 

Miranda hade känt sig nervös efter den första kvällen men känslorna byttes snart mot upphetsning av tanken på hennes systers nakna kropp. Åtminstone när de satt där i sängen eller på kvällen innan hon gick och la sig. När hon vaknade däremot så funderade hon på om det här var något de egentligen skulle göra. Hon visste inte. Det kändes fel, men samtidigt spännande. Hon antog att hon borde tycka att det var äckligt. Men hon visste inte. De gjorde ju faktiskt inget med varandra.

Det var torsdag och Miranda, Filip och Irma satt och hade grupparbete vid ett bord långt bak i klassrummet. De satt och räknade på befolkningsmängder och samhällsutvecklingen över tid.
– Fast det måste ju inte vara en kille och tjej som flyttade ihop, sa Miranda utan att riktigt tänka sig för. Det var inte riktigt som att det var relevant.
– På sextiotalet? Knappast! snäste dock Irma av henne på sin finlandssvenska.
– Varför inte? frågade Filip fundersamt.
– Det var väl lagligt och allt? Vem bryr sig?

– Men va fan? Måste allt va så jävla pk hela tiden då? 
– Vadå pk? Det spelar väl ingen roll? svarade Filip och lät lite förvånad.
– Klart det gör! Jag fattar inte varför alla ska bli så fittigt lesbiska helt plötsligt. Det är ju skitäckligt!

Miranda kände det som att hjärtat sjönk ner i magen och exploderade där nere tills att hon bara mådde illa. Satt på riktigt den sötaste tjej hon någonsin sett och sa att det var äckligt om tjejer gillade tjejer?
– Jag hoppas fan ingen här är lesbisk för jag vill inte ha något perverst jävla lebbpervo som spanar in mig i duschen. 
– Jag tror knappast att alla som tänder på tjejer skulle kolla in dem i duschen, sa Filip tyst.

Miranda kunde höra osäkerheten i hans röst men var glad att han i alla fall, till skillnad mot henne, vågade säga något.
– Så du skulle inte spana in oss tjejer i duschen då om du fått chansen? Eller du kanske är bög då?
– Men seriöst? svarade Filip med en suck. 

– Jaha! Så jag får inte tycka såhär då? Är det inte yttrandefrihet kanske?
– Jo. Klart du får. Och jag får tycka att du har fel. Släpp det nu.

Miranda tyckte att Filip nu lät lite säkrare när han sa till henne. Hon önskade att hon själv också vågade säga något. Att hon också kunde ge henne lite motstånd. Nu kanske Irma trodde att hon höll med henne? 

Samtidigt hade hon väl nästan lite rätt, tänkte hon. Hon hade ju stått och spanat in den blonda tjejen i duschen. Fantiserat om hur hon ville få klämma på hennes bröst och smeka med handen mellan hennes ben. Kanske skulle hon våga trycka in fingrarna och sedan att slicka henne? 

Men det var inte bara sex hon fantiserat om under den veckan som gått sedan vårterminen börjat. Hon hade även fantiserat om att få bli kär, på hur det skulle vara om Irma kände likadant. Att faktiskt få ha en flickvän! Men nu satt hon mitt emot henne på samhällskunskapen och visade sig vara en homofob. Miranda önskade att hon vågade säga något. 
– Alltså. Jag. Eh …, började hon.
– Vi kanske ska gå vidare? sa Filip lugnt.

– Tack, sa Miranda tyst till honom efter att lektionen var slut.
De stod i korridoren utanför klassrummet samtidigt som alla andra började att gå mot matsalen. 
– Ingen fara. Helt sjukt, svarade han och ryckte på axlarna. 

Hon ville säga något mer. Hon ville berätta hur det kändes för henne att höra det som Irma just sagt. Men hon kunde inte. Hon ville inte ”komma ut” eller vad folk nu ville kalla det. Inte ensam, och särskilt inte nu.
– Jo, sa hon därför tyst och nickade. 

Vid lunchen kände hon sig tystare än vanligt. Hon vågade inte säga något om vad som hänt på lektionen för tänk om de andra tyckte samma sak. Att de också skulle tycka att hon var äcklig om de fick reda på att hon fantiserade om att suga på tjejers bröst och på att få slicka deras fittor.

Hon hade nästan alltid vetat att hon var intresserad av tjejer, även om hon aldrig gjort något med någon. Å andra sidan så hade hon förvisso spenderat den senaste veckan med att se på hur hennes syster onanerade. 

När lunchen var över så började hon att långsamt dra sig mot gymnastiksalen. Sedan insåg hon att hon skulle behöva se Irma. Tänk om hon skulle misstänka något när de stod i duschen. Tänk om hon skulle avslöja henne och kalla henne för ett ”lebbpervo”. Med ett raskt steg så slog hon av från vägen och gick direkt hem istället. 

Hemma var det tomt och tyst. Emy var i skolan och deras bröder var inte hemma. Hon visste inte om de var i stugan eller om de bara stod i garaget och jobbade på en bil som de börjat fixa upp för att ge till en kompis när han tog körkort. Och hon brydde sig kanske inte heller. Hon hade börjat fundera på att använda den extra tiden till att onanera och hon ville vara ifred om hon gjorde det. Att smeka sig själv hade blivit lite av ett favoritintresse sedan hon började med Emy.

Men när hon låg ner på sängen så lyckades hon inte komma i stämning. Istället för bilden av Irmas kropp så hörde hon bara hennes ord om hur äckligt det var med tjejer som hade sex med tjejer.

När Emy kom hem och gick in på rummet en timme senare så hittade hon Miranda liggande på sängen. Kläderna hon tagit på sig på morgonen låg på golvet nedanför men hennes täcke var uppdraget över hakan och Emy tyckte att det såg ut som att hon grät.
– Hur är det? frågade hon därför och gick fram till sängen.

Miranda snyftade till och tittade på sin storasyster. Sedan började hon berätta om vad som hänt i skolan och om vad Irma sagt.
– Skit i henne, sa Emy lugnt.
– Det finns en massa sådana idioter men försök att inte bry dig.
– Men, men. Hon …, började Miranda.
– Jag vet. Men det finns andra tjejer. Hon är inte värd att tänka på.

Miranda snörvlade till och försökte le lite innan hon såg upp i sin systers ansikte.
– Tack, sa hon sedan.
Emy svarade med att lätt stryka över hennes panna och dra undan lite av luggen. Sedan satt de bara och såg på varandra.
– Klä på dig så kan vi försöka äta något, sa hon sedan.

När Emy lämnat rummet så reste sig Miranda upp till sittande. Med täcket nerhasat till midjan så tog hon upp sin mobil och såg att hon fått ett meddelande från Filip.
> Hur är allt? Såg att du inte var med på idrotten.

> Det är ok. Pallade inte bara, svarade hon.
Hur skulle hon förklara att hon gick hem? ”Jag ville inte att Irma skulle tro att jag spanade in henne i duschen”, var ju inte riktigt något hon kunde skriva.

> Det är tur att vi inte ska jobba mer med Irma. För jag vill verkligen inte det, kom det sedan ett meddelande från Filip.
> Snacka om medeltid, skrev han sedan.

> Veeeeet! svarade Miranda. 
> Fattar inte att de människorna fortfarande finns.

Hennes hjärta dunkade hårt när hon la ner telefonen på sängen och började att ta på sig sina kläder. Hon hade inte behövt förklara sig, hon behövde inte komma ut. Filip ville inte jobba med Irma och om han fattade något om henne så gjorde han det i alla fall inte till en grej.
> Tack för att du orkade säga till i alla fall.

> Lugnt. Min syster är bi och hon hade typ slått ihjäl mig om hon fick veta att jag lät en sådan grej passera.

Miranda log när hon såg meddelande. Så det handlade inte om henne? Skönt.
> Jag också. Är bi alltså, började hon men suddade snabbt ut det.
> Hade hon fått reda på det då? frågade hon istället.

> Nä. Troligen inte. Men ville ändå säga ifrån. Visa att jag tycker att det är fel eller något. Men det var skitjobbigt. Var jättenervös. Brukar liksom inte göra sånt.

> Tycker du fixade det bra. Även om hon säkert inte kommer ändra sig.

> Nä. Säkert inte.

De fortsatte att skriva tills Emy sa att maten var klar. Miranda hade inte ens hunnit ta på sig alla sina kläder mellan allt skrivande. De fortsatte att skriva om hur de borde säga till deras samhällslärare att de inte ville bli placerade i samma grupp som henne i framtiden. Om hur de kunde hänvisa till Filips syster om han undrade varför. Kanske om att de borde föreslå några värderingsövningar eller vad skolan nu brukade köra med. 

– Vem skriver du med? frågade Emy när de ätit upp den enkla pastan hon lagat.
– En klasskompis, svarade Miranda med lätt disträ röst samtidigt som hon förde fingrarna över telefonens skärm.
– Han som sa åt den där tjejen på lektionen?
– Ja, svarade Miranda och nickade.
– Hans storasyster är tydligen bi, sa hon sedan och släckte skärmen.
– Förklarar ju varför han blev så sur antar jag, sa hon sedan.

– Jo. Verkligen, svarade Emy henne.
– Verkar vara en bra kille också, fortsatte hon.
– Tror det, svarade Miranda.

Varken deras mamma eller bröder syntes till under resten av kvällen. Det gjorde dem inte så mycket att vara ensamma men samtidigt kunde de inte heller låta bli att fundera lite på var deras mamma var någonstans. I alla fall Miranda önskade att hon kunde säga att hon inte brydde sig men det gjorde hon.

Strax efter tiotiden så drog hon på sig t-shirten hon brukade sova i och la sig ner på sängen. Hon skrollade lite på instagram innan hon la undan telefonen. Ungefär samtidigt så kom Emy in i rummet med bara en handduk virad runt sig. 

Utan att säga ett ord så drog hon den av sig och gick bort till Mirandas säng och satte sig i hennes fotända.
– Hej, sa hon sedan.
– Är du ok?

Miranda bara nickade. Hon satt fortfarande med ryggen lutad mot sin huvudända och direkt efter att Emy frågat henne så drog hon av sig sitt täcke och särade på benen. Hon hade inga trosor på sig så när hon lutade sig lätt bakåt så kunde Emy se rakt in i hennes fitta innan hon började att smeka sin klitoris.

Det var första gången Emy varit såhär direkt. I vanliga fall så brukade de båda gå och lägga sig och sedan brukade det gå ett tag innan Miranda hörde hur Emy började att smeka sig själv. Först efter några minuter av att de båda onanerat på varsin säng så brukade Emy komma över till henne. Nu hade hon satt sig innan de ens gått och lagt sig.

Även om det som hänt i skolan stört Miranda så hade hon velat få en orgasm hela eftermiddagen och kvällen. När hon nu började att smeka sig själv så viste hon dock inte vad hon skulle tänka på medan hon gjorde det. Hon kunde inte längre fantisera om Irma och hon ville inte tänka på någon kille när hon satt och smekte sig tillsammans med en tjej. Därför blev hon sittande med sin blick riktad mot Emy. Hon fokuserade på det nästan helt rakade venusberget och på hur Emy rörde sina fingrar mellan blygdläpparna. 

Hon började att föra sitt pek- och långfinger in och ut i sin fuktiga fitta samtidigt som hon fortsatte att stirra på det som hände mellan Emys ben. Hennes syster hade redan ökat till tre fingrar som hon stötte i sig med ganska hård kraft.

De båda tjejerna satt med benen särade och fötterna ner i madrassen. Efter en stund så tyckte dock Miranda att det blev lite obekvämt och utan att egentligen tänka så mycket på det så lät hon sina ben glida ner mot sängen samtidigt som hennes fötter gled längst med lakandet. 

Emy rös till när hon kände hur hennes lillasysters smala, nakna fot snuddade vid hennes ben. Långsamt och försiktigt så gjorde hon samma sak och snart satt de båda systrarna med benen tryckta mot varandra. 

Det var första gången som deras kroppar rörde vid varandra medan de onanerade och Emy kände hur hennes redan våta fitta nu blev allt mer fylld med vätska. Även om det måste vara bra mycket mindre än en halvmeter mellan dem så trodde inte Emy att hon skulle kunna nå sin systers öppning med sin hand. Men det var det enda hon kunde tänka på just nu. Känslan av att få trycka in sina fingrar i sin lillasysters blöta öppning. Hon undrade hur det skulle kännas och kände samma elektriska laddning som hon gjort precis innan hon för första gången låg med Oliver. Kanske var känslan till och med större.

De fortsatte att sitta med benen pressade mot varandra medan de båda rörde sina fingrar in och ut i sina sköten samtidigt som deras andra fingrar spelade över deras klittor. Miranda hade lyft blicken från sin systers kön och såg nu på hennes nästan platta byst. När deras ben möttes hade hon först inte tänkt på det. Inte förrän Emy också låtit sitt ben möta hennes. Nu satt hon och tyckte att det kändes mysigt att sitta såhär med henne. Hon ökade hastigheten på sitt fingrande något och någon minut senare stönade hon till samtidigt som hon kände hur hennes underkropp darrade.

Emy såg hur hennes lillasyster fick orgasm och kände trycket från hennes lår mot sina smalben. Samtidigt som hon hade blicken fäst vid Mirandas darrande kropp så ökade hon takten på sitt eget klittrande och snart kände hon hur också hon kom i en skön orgasm.

När hon kommit igenom orgasmen så drog hon bort sin högerhand från sitt kön och satte dem mot Mirandas ben. Försiktigt lät hon de fortfarande fuktiga fingrarna glida från hennes fot och upp över smalbenet. Sedan så krånglade hon sig ut från sin plats och reste sig från sängen.
– Eh. Ja. Tack? Antar jag, sa hon sedan osäkert innan hon gick bort mot sin säng.

Miranda låg kvar på sin säng och såg efter sin syster.
– Tack själv, svarade hon tyst innan hon drog täcket över sig.
På andra sidan rummet kunde hon se hur Emy gjorde samma sak.

- - -

De hade fortsatt på samma sätt under de nästkommande dagarna. De flesta kvällar så satt de mitt emot varandra med sina ben strykandes mot den andras men vissa kvällar hade de suttit bredvid varandra med sina kroppar tätt tryckta mot varandras.

Det var en sådan kväll, på onsdagen veckan efter, som Emy vågade ta nästa steg. De hade precis smekt sig själva till varsin orgasm och nu satt de kvar nakna på Mirandas säng med sina kroppar pressade mot varandra. 

Precis innan hon skulle resa sig upp så kände hon hur Mirandas hand hade hamnat på hennes ben och nu låg vilande mot insidan av hennes högra lår. Hon satt stilla och höll andan medan hon väntade på vad Miranda skulle göra härnäst.
– Vill du känna på mig? viskade hon sedan när inga fler rörelser kom.

– Va? hörde hon Miranda svar.
– Ja. Vill du känna? svarade hon.

Hon lät det gå ytterligare ett par sekunder och när Miranda inte drog undan sin hand så satte hon sin egen över den. Hon höll sin hand över hennes systers en stund innan hon försiktigt började att dra den längst med låret och in mellan sina ben.

Miranda kände värmen från sin systers kön så fort hennes hand placerats utanpå det. Trevande så böjde hon sitt långfinger en liten bit inåt och möttes snabbt av vad hon trodde måste vara hennes blygdläppar. Hon hörde hur Emy hastig drog in ett flämtande andetag så fort fingret snuddade mellan dem och drog snabbt tillbaka det igen.

Emy kände hur hjärtat bultade medan hon väntade på vad Miranda skulle göra härnäst. Även om allt hon ville var att återigen dra Mirandas hand emot sig så ville hon inte skrämma henne, eller få henne att känna sig tvingad att göra något.  

Miranda satt kvar med sin hand bara några centimeter från sin storasysters fitta och tänkte på vad hon skulle göra härnäst. Skulle hon bara dra bort handen? Skulle hon sätta tillbaka den? 

Nervöst så satte hon tillbaka sin hand över Emys fitta och drog försiktigt med långfingret mellan hennes blygdläppar. Hon kände återigen värmen därinifrån och sedan vätan när hon lät fingret glida in. Hon hörde hur hennes syster drog in ett flämtande andetag och sedan hur hon stönade till.

Emy kände hur Mirandas finger gled in i henne och hur hon sedan började att röra det in och ut i mjuka rörelser. Hon satt still och kände Mirandas rörelser och snart lät hon också sin egna hand glida längst med insidan av sin systers ben och in emellan låren. Snart hade också hon nått fram till hennes kön och började att så fjäderlätt hon kunde dra sitt finger mellan hennes blygdläppar.

Hon hörde hur Miranda stönade till kort samtidigt som hon kände hur hon stannade upp med sina rörelser i henne. Emy tog också hon en kort paus i att föra sina fingrar ut och in i sin syster men så fort hon fortsatte så kände hon hur Miranda återigen började att röra sina fingrar.

De satt bredvid varandra med sina kroppar hårt tryckta mot varandra samtidigt som deras händer allt jämnt fortsatte att pulla den andre. 

De båda tjejerna satt med sina ansikten riktade rakt fram men efter några minuters fingrande så vände sig Emy mot sin lillasyster. Miranda satt med huvudet lutat bakåt mot väggen och med sina ögon helt slutna. Efter en stund så kände hon dock av hur Emy tittade på henne och vred på huvudet och slog upp ögonen. Sedan log de båda mot varandra.

Emy ökade på takten av sitt fingrande och satte in ett andra finger i Miranda och strax efteråt så gjorde Miranda samma sak på henne. Hon kände hur hon började att nå en orgasm och satte därför sin egna vänsterhand över sin klitoris. 

Det dröjde inte mer än ett par minuter innan hennes andning blev ännu mer flämtande och hennes gnyenden allt högra. Tillslut kände hon hur orgasmen började att skölja genom hennes kropp och hon suckade till med ett lågt stön.
– Åååheee.

Efteråt så satt de kvar i tystnad i vad Emy kände som flera minuter. Tillslut så blev hon den första att säga något.
– Du? sa hon frågande.
– Du kom va? hörde hon Miranda fråga som svar.
– Hm, sa hon tyst och nickade.
– Tack, sa hon sedan.

Återigen blev de tysta.
– Du? sa Emy frågande när hon återigen bröt tystnaden.
– Nä, svarade Miranda.
– Vill du att jag ska …?
– Nä. Det är lugnt.
– Säkert? För jag kan …
– Det är ok.

Hon såg hur hennes syster återigen vände sig bort från henne. Hon satt kvar och iakttog henne en stund innan hon tillslut reste sig från sängen.
– God natt, sa hon tyst innan hon började att gå över golvet.
– God natt, svarade Miranda och lyfte blicken mot henne.
– Sov gott, sa Emy sedan när hon kom fram till sin säng.
– Du med.

Emy brydde sig inte om att ta på sig några kläder utan la sig naken i sin säng. På andra sidan rummet kunde hon se hur Miranda drog täcket över sig och gjorde likadant. Hon såg bort mot hennes säng och funderade över vad som hänt. Hade hon gått för långt? Miranda var trotts allt bara femton och kanske inte alls redo för att ha sina fingrar i en annan tjejs fitta, funderade hon vidare.

På den andra sängen låg Miranda i sina egna funderingar. Hon förstod inte riktigt vad det var som hade hänt. Hade hon nyss smekt sin storasyster till orgasm? Att de satt och såg på varandra medan de onanerade var kanske inte helt normalt men de hade i alla fall aldrig rört vid varandra. Inte förrän ikväll. 

Hon försökte komma underfund med hur hon kände. Det hade varit spännande och hon hade varit kåt. Hon hade gillat känslan av den våta fittan runt sina fingrar. Hon hade ju börjat att fantisera om att få pulla någon långt innan hon träffade Irma, även om de fantasierna ju ökat de senaste veckorna. I sina fantasier hade hon gjort mycket mer än så. Men att göra det med sin storasyster? Med någon hon var släkt med? Det kändes konstigt på riktigt. Samtidigt så hade det varit skönt. Hon ångrade nästan att hon inte bett Emy att ge henne en orgasm. Kanske skulle hon ha slickat henne? Så fort hon tänkte det där sista så gled hon in med sin högerhand mellan sina ben. Sedan drog hon bort den igen. Arg på sig själv för att hon tänkte som hon gjorde.

- - -

Dagen efter i skolan så gjorde hon allt för att undvika Irma. Hon hade gjort det hela veckan och hon var glad att grupparbetet var över även om det betydde att hon inte fick någon anledning att prata med Filip. Inte för att hon riktigt förstod varför hon ville prata med honom. De hade trotts allt inte så mycket att tala om.

På lunchen satt hon återigen tyst. Hon visste inte vad hon skulle svara på det de andra sa och hon var rädd att hon skulle råka försäga sig. Att hon skulle råka nämna något om Irma och vad hon sagt på lektionen. Något som skulle kunna få de andra tjejerna att misstänka något om vad hon känt, eller kände, inför henne. Allra mest var hon rädd att hon skulle råka säga något om Emy. Hon visste inte hur det skulle hända men tänk om hon bara råkade berätta hur hon hade haft sin hand i sin storasysters fitta? Hon antog att man inte kunde råka säga en sådan sak, men tanken skrämde henne så hon förblev tyst. 

På eftermiddagen så bestämde hon sig för att återigen hoppa över gymnastiken och gick direkt hem. Hennes mamma var hemma men hon såg inte till vare sig Emy eller deras bröder.
– Kommer du så här tidigt? frågade Lotta nonchalant.
– Ja. Glömde gympakläderna.

Hon stod och väntade på något svar från sin mor som satt fast med ansiktet i sin telefon. Efter en stund så ryckte Miranda på axlarna och gick in på rummet där hon genast plockade upp en av sina skolböcker.

> Missade du gympan idag också? kom det ett meddelande från Filip någon timme senare.
> Ja. Glömde gympakläderna, ljög hon igen.
Faktum var att hennes gympapåse låg nerpackad i hennes väska. Den hade legat där ända sedan första gången hon skolkat. 
Vid sextiden kom både Emy och Tim och Oliver hem och medan Tim kollade på tv med Lotta så ställde sig Oliver och lagade lite middag. Tillsammans satte de sig alla fem vid matbordet men åt under tystnad. 
– Tack, sa Lotta dock innan hon reste sig upp och gick bort till soffan igen.

När middagen var klar så såg Miranda hur Emy satte sig med sin skoldator vid köksbordet samtidigt som Oliver och Tim gick in till sig. Själv blev hon sittande på sin säng med telefonen i handen i timtals innan Emy kom in för att gå och lägga sig.

Miranda satt kvar på sin säng och såg på medan Emy drog av sig sina kläder och började rota fram en t-shirt att sova i. Innan hennes syster hunnit lägga sig ner hade hon själv rest sig upp och gått bort till hennes säng och satt sig. 

Emy mötte hennes leende och utan att någon av dem sa något så särade hon på sina ben så att Miranda skulle kunna komma åt att föra in sin hand mellan dem. Hon rös till när hon kände sin systers hand strykas mot insidan av hennes vänstra lår och sedan hur fingertopparna nådde fram till hennes blygdläppar.
– Åhhheee, stönade hon sedan till när hon kände hur två fingrar gled in mellan dem.

Miranda fortsatte att röra fingrarna ut och in i Emys fitta i ett par minuter innan hon drog ut dem ur henne. Först så såg hon bara på sina fingrar som var lätt fuktiga av sin systers väta. Sedan så såg hon upp i hennes ansikte och gav henne ännu ett av sina sneda leenden.

Emy svarade genom att böja sig fram över henne och omsluta henne i en kram. Sedan så började hon att dra i hennes tröja och med gemensamma krafter så drog de av den.

Så fort hon var fri från plagget så böjde sig Emy in över Mirandas bröst och kramade om dem. Hon placerade en kyss över nyckelbenet och böjde sig sedan snabbt bakåt för att invänta Mirandas reaktion. När ingen kom så böjde hon sig framåt igen och knäppte av Mirandas bh. När den väl var av henne och de stora brösten var fria så la hon ännu en kyss över nyckelbenet innan hon kysste sig ner över brösten och ner mot den, från henne sett, vänstra bröstvårtan. När hon var framme vid den så slöt hon den genast i sin mun och sög till.

Miranda stönade till när hon kände Emys läppar runt sitt ena bröst. Hon tänkte inte så mycket på hur fort allt gått och på vad de egentligen höll på med. Allt hon kunde fokusera på var den sköna känslan runt hennes bröstvårta och på hur det hettade mellan hennes ben. 

Medan Emy fortsatte att suga på Mirandas bröst så lät hon också sin hand glida ner längst magen och vidare mot skötet. Så fort hon kom fram till Mirandas jeans så drog hon sig undan från brösten och började att försöka öppna upp den översta knappen i byxorna.

Efter en del lirkande så lyckades hon nästan få upp knappen och med en del fnissande från de båda tjejerna så tryckte Miranda undan sin systers hand. De såg kort på varandra innan Miranda reste sig upp från sängen.

Det blev plötsligt alldeles tyst i rummet och de båda såg försiktigt på varandra. Både Miranda och Emy funderade en kort stund på vad som skulle hända härnäst och på om Miranda verkligen skulle våga öppna, och dra ner de svarta byxorna.

Emy tänkte att det på film alltid var så erotiskt. Hur de två som hade sex hastigt, eller sensuellt, alltid smekte av varandra kläderna under tiden som de kysste varandra passionerat. Hennes erfarenhet från verkligheten var dock nästan alltid mer ett stelt ögonblick där förspelet fick ta paus innan de kunde fortsätta utan kläder.

Det var precis det som hände nu. Miranda stod helt enkelt på golvet framför hennes säng och knäppte helt vanligt upp knapparna i sina jeans innan hon drog dem av sig. Hon såg också till att göra sig av med sina mörkblåa strumpor och därefter blev hon stående.

De båda systrarna såg änu en gång på varandra och Emy skulle just sträcka fram handen mot Miranda när hon såg hur hon helt enkelt också drog ner sina trosor för att sedan bara kliva ur dem.

När hon väl var helt utan kläder så satte hon sig återigen på sängen och snart hade de båda systrarna omfamnat varandra i en hård kram. När de avslutade den så hamnade de med ansiktena riktade rakt mot varandra och försiktigt böjde sig Emy framåt och lät sina läppar möta Mirandas.

De öppnade i stort sett samtidigt sina munnar och snart så brottades deras tungor med varandra. Med ett lätt tryck så lutade Emy Miranda bakåt på sängen och började snart att kyssa sig ner längst med hennes kropp.

Nästan omedvetet så särade Miranda på benen samtidigt som hon kände hur Emy fortsatte att kyssa sig ner över hennes mage. Det kittlade till lite när hon la en kyss över hennes navel och hon kände sedan hur spänningen steg i henne allt medan hennes systers läppar vandrade ut över hennes venusberg.

Med nästan ett väsande läte drog hon in luft så fort hon kände hur Emys tunga gled längst med hennes blygdläppar och över hennes klitoris. Det var första gången i hennes femtonåriga liv som hon kände någons tunga över sitt kön och hon försökte att ta in hur det kändes. Hur kändes det egentligen när man blev slickad? Och dessutom av sin storasyster.

Emy reste sig upp på armbågarna och såg upp över sin lillasysters kropp. Hon såg på det långa, nästan svarta, håret som försvann bakom hennes rygg. Hon såg över det lite lätt rundade ansiktet och mötte blicken från hennes vidöppna, mörka ögon. Sedan såg hon ner över de stora brösten som flutit ut lite åt sidorna, ner över den lite bulliga magen och vidare in mellan benen och på de rakade blygdläpparna.

Hon gav Miranda ännu ett snabbt leende innan hon återigen böjde sig ner mellan hennes ben. Hon tänkte kort på hur hon oftast hade problem att le, på hur hon tyckte att hennes leende såg konstigt ut. Tydligen gällde inte det när hon hade sex med sin lillasyster. 

Det var med den tanken som hon insåg att det här faktiskt äntligen hände. Hon hade fantiserat om det så länge och nu hände det. Hon låg med sitt ansikte mellan sin systers ben och för andra gången så sträckte hon ut tungan mot hennes blygdläppar och började att slicka. Snart så var den på plats över hennes lillasysters klitoris och med det så började hon att slicka över den i mjuka, cirklande rörelser. Samtidigt som hon lät sin tunga rulla över Mirandas klitta så förde hon in två fingrar i hennes mjuka, trånga och våta tunnel. 

Miranda stönade med ett mjukt läte och tryckte sitt sköte mot sin storasysters ansikte. Även om hon ju haft Emys fingrar inuti sig innan denna kväll så tänkte hon att det här kändes annorlunda, mer som att det var på riktigt. ”Är det här hur jag förlorar min lesbiska oskuld?”, tänkte hon. ”Med min storasyster?”

Emy sände en tacksam tanke åt Sarab och att hon lärt henne att tillfredsställa en kvinna samtidigt som hon fortsatte att slicka och fingra Miranda. Hon försökte att öka till tre fingrar men kände hur det tog emot lite och valde därför att fortsätta med de två hon redan hade inne. Samtidigt som hon lät tungspetsen fladdra över Mirandas känsliga knapp så försökte hon att böja fingrarna uppåt i jakt på hennes mer känsliga område.

Miranda kände hur det fortsatte att pirra mellan hennes ben och hur känslan spred sig ut i kroppen. Hon visste att hon började närma sig en orgasm och hoppades att Emy skulle kunna klara av att fortsätta hela vägen dit. Emy å sin sida kände hur det började att krampa lite i tungan men hörde också på sin systers flämtningar att det var nära för henne.

– Åååååheee, stönade Miranda lätt samtidigt som hon kände de välbekanta små ryckningarna i sina lår. 
– Mmmheee, stönade hon sedan till igen innan hennes kropp blev alldeles stilla.

Efter att Miranda kommit ner från sin orgasm så fylldes rummet av tystnaden. En tystnad som bara avbröts av de båda tjejernas andetag.
– Hur är det? frågade Emy efter några minuters tystnad.

Det tog nästan en minut innan Miranda svarade henne.
– Bra tror jag.

De båda systrarna vände över sig på sidan och tittade på varandra. Efter att de sett på varandra i några sekunder så böjde sig Emy framåt och lät sina läppar snudda vid Mirandas. Lika snabbt som hon satt dit dem så drog hon tillbaka dem. Återigen såg hon in i sin systers ansikte och mötte hennes blick. Försiktigt så log de mot varandra innan Emy ännu en gång satte sina läppar mot Mirandas.

Efter en snabb kyss så öppnade de sina munnar helt och slukade varandras tungor. Samtidigt som de fortsatte att kyssas och hångla med varandra så rullade Emy över på rygg och snart hade Miranda börjat att kyssa sig ner över Emys kropp.

Hon visste inte riktigt vad och hur hon skulle göra utan lät mest sina läppar snudda över Emys hals och ner över de små brösten. Hon pussade lätt den ena bröstvårtan innan hon, kanske lite väl snabbt, fortsatte ner över magen och till sin systers nästan helt rakade fitta.

I några sekunder bara tittade hon på den svarta, kort snaggade, strängen av hår och ner över Emys lilla klitoris och de nästan helt platta och omarkerade blygdläpparna. Tvekande så böjde hon sig framåt och satte försiktigt tungan mot sin systers klitoris och började försöka sig på att slicka.

Till att börja med så kände hon det som att hennes tunga hela tiden halkade bort från klittan. Hon hade ju fingrat Emy tidigare och visste vart den känsliga knappen var placerad. Men nu när hon försökte att slicka så kändes det inte som att hon riktigt fick till det. Därför backade hon hastigt undan med ansiktet och valde att istället föra in två fingrar i Emy.

Emy stönade lätt till när hon kände hur fingrarna började att röras in och ut i henne. Hon tyckte faktiskt lite synd om Miranda när hon försökt att slicka henne. Hon hade varit i stort sett lika vilsekommen den där kvällen för bara några veckor sedan när hon första gången slickat en tjej. Lyckligtvis, tänkte hon, så hade hon fått några riktigt bra lektioner den natten.

Hon reste sig därför lite så att hennes händer skulle kunna nå fram till Mirandas huvud. Med ett lätt tryck så manade hon henne sedan att komma närmre hennes sköte igen och snart så hade Miranda återigen satt tungan mot hennes klitoris.
– Där, sa Emy gnyende när hon fått sin syster att hitta rätt. 
– Fortsätt så.

Miranda fortsatte att lugnt slicka över Emys klitoris och hörde de små och korta stönen som kom ifrån henne. Hon fortsatte att samtidigt föra två fingrar ut och in i den blöta fittan allt medan Emy höll henne på plats. Efter en stund så kände hon dock hur hon puttade bort henne ifrån sig.

– Var det inget bra? Gjorde jag fel? sa hon oroligt.
– Nej. Det var jättebra. Men jag har lite svårt att komma ibland bara. Det är ingen fara. Det var jätteskönt.
– Okej, svarade Miranda klentroget.
– Jag lovar Mirre. Det var skitbra! Men jag kan inte komma mer just nu bara.

Emy visste inte varför det var så här men det hade alltid varit det. Ibland, ganska ofta till och med, så funkade det inte för henne att komma. Det kunde hända både när hon onanerade eller var med andra. Vissa gånger så fungerade det jättebra och hon hade inga problem att nå orgasm, andra gånger var det som att hela kroppen låste sig.

Hon hade lärt sig att det var lika bra att avsluta när det hände. Annars blev det bara jobbigt. Hon låg i någon form av låst läge och tänkte bara på hur hon var tvungen att komma och med det blev det såklart ännu svårare att göra det. Tillslut blev det inte ens skönt och hon oroade sig samtidigt för att den hon låg med skulle bli uttråkad.
– Det var verkligen jätteskönt, sa hon igen för att uppmuntra Miranda innan hon reste sig till sittande och omslöt henne.

Miranda låg fortfarande på mage och hade Emy halvt liggande över henne i en kram. Med ett tyst fniss så reste hon sig upp och de två tjejerna kysstes ännu en gång. Sedan reste sig Emy från sängen.
– Något att dricka?

Miranda gav en nickning som svar och reste sig hon också. När hon helt naken började att gå mot dörren så fick hon plötsligt en t-shirt kastat mot sin rygg.
– Vi kanske borde ha något på oss när vi är utanför rummet? hörde hon Emy säga retsamt.
– Oj. Ja. Kanske, svarade Miranda och kände att hon rodnade lite.
Sedan drog hon på sig t-shirten.

3 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.