Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

13/8, 2023 kl. 15:49, av mx55

Mirandas Dagbok 4: Hårt Uppvaknande (Jan 2020

Del 4 av 7 i serien Mirandas Dagbok

Femtonåriga Miranda har haft sex! En tjej har slickat hennes fitta tills att hon kom. Men istället för en snygg klasskompis så var det hennes egen storasyster. Så vad händer nu? Och vad händer när hon får reda på vad hennes syskon håller på med?

Historien om Miranda bygger på samma karaktärer som vi möter i mina två serier om sextonåriga Emma. Du behöver inte ha läst någon av dem men jag blir såklart glad om du kommer vilja göra det.

Mirandas dagbok utspelar sig före, samtidigt som och efter berättelserna om Emma. Detta avsnitt, och nästa, utspelar sig månaderna innan händelserna i ”EMMA – En sexuellt frustrerad tonåring”.

- - -

Miranda vaknade av mobilens alarm och stängde genast av det helt. Hon hade sovit oroligt och bara tanken på att gå upp fick henne att känna som att kroppen skulle strejka. Hon hade hört om utmattning och om ångest som var så stark att man fysiskt inte kunde resa sig. Det var inte det hon trodde att hon hade. Hon kunde resa sig upp men hon ville inte, hon ville inte möta världen. Hur skulle hon kunna göra det?

Hon hade haft sex! Hon visste inte om det var något hon längtat efter eller velat ha överstökat. Även om hon visserligen fantiserat om tjejer så trodde hon inte att hon någonsin känt just så. Samtidigt så antog hon att hon som femtonåring borde vara glad över att det hade hänt. En tjej hade slickat hennes fitta och hon hade kommit. Hon var en sexuellt aktiv tonåring och det borde vara fantastiskt. Det hade ju faktiskt känts riktigt bra. Men hon hade gjort det med sin storasyster?

Hon visste att det var fel. Hon skulle aldrig ha gjort det. Varför lät hon Emy ta på hennes kropp och suga på hennes bröst? Varför lät hon henne fingra och slicka henne hela vägen till att hon fick orgasm? Hur tänkte hon som sedan satte sin egen mun mot sin storasysters våta kön?

Så istället för att gå upp så vände hon sig om mot väggen och fortsatte sin oroliga sömn. När hon sedan vaknade upp igen så lyfte hon återigen upp telefonen från nattygsbordet och tände displayen. Klockan hade redan passerat halve elva och i och med det så var det meningslöst att ens tänka på att gå till skolan. Hon kollade snabbt bort mot sin storasysters säng och såg att även hon stannat hemma och att hon fortfarande sov. 

Trotts att hon fortfarande var trött och att de konstiga känslorna fortfarande flög genom hennes kropp så reste hon sig upp ur sängen och drog på sig lite kläder. När hon kom ut i hallen så hörde hon sin mammas och en annan kvinnas röster ifrån köket. När hon tittade in så såg hon hur mamma Lotta var upptagen med att skrubba spisen samtidigt som den andra kvinnan stod och plockade med disken.

– Oj. Är du hemma? frågade Lotta när hon fick se henne.
– Ja. Lite krasslig tror jag, svarade Miranda tyst.
– Åh. Hoppas det inte är något allvarligt, svarade Lotta och Miranda tyckte att hon nästan såg lite orolig ut.
– Nejdå. Tror inte det är något särskilt, försökte hon svara så tydligt som möjligt, samtidigt som det kändes som att ett helt gäng fjärilar försökte äta upp henne inifrån.

Efter att ha sagt Hej till de två kvinnorna igen så gick hon vidare till vardagsrummet. Soffans filt låg ihoprullad vid ena armstödet och en kudde låg upptryckt mot det andra. Trotts att filten fortfarande luktade av hennes mammas kropp så drog hon den om sig och startade tv:n. 

Hon hade dock ingen aning om vad hon ville kolla på och allt hon gjorde var att ändlöst stega sig genom de olika kanalerna. Det var något föredrag på tvåan, det var extrema renoveringar, Malou, Greys Anatomy och all annan dag-tv. Hon stannade inte på någon kanal mer än i några sekunder innan hon gick vidare till nästa samtidigt som tankarna rusade i huvudet och känslorna tycktes fylla varenda vrå av hennes kropp. Hon märkte knappt ens när någon drog igång dammsugaren.

Vid ettiden så hörde hon dock hur hennes mamma ropade att hon skulle till sin dagverksamhet. Lite lojt så ropade hon ett Hej Då innan Lotta hann stänga igen dörren.

– Var är mamma?
Miranda ryckte till så fort hon hörde Emys fråga.
– Dagverksamheten, svarade hon tyst.
– Ok. Hörde henne komma in vid fem i morse. Trodde inte hon skulle ta sig upp.
– Boendestöd idag, svarade Miranda lika tyst.
– Åh. Såklart, svarade Emy och blev stående i tystnad.

Hon stod kvar och såg på sin lillasyster som fortsatt hade blicken fast riktad på tv-skärmen där det just nu rullade reklam. 
– Jag tar en dusch, sa Emy efter vad som kändes som evigheter av tystnad mellan dem.
– Va? Ah. Ok, hörde hon Miranda svara.

Emy ställde sig i duschen och såg till att noga tvätta sitt hår. Hon hade inte bytt sprayfärg på ett tag och hon ville ha ut den blekta färgen helt innan hon drog på ny. Hon trodde att hon skulle ta rosa idag. 

När hon duschat och var på väg tillbaka till sovrummet så kollade hon snabbt mot Miranda. Hon satt kvar vid tv:n och hon såg hur hon allt jämnt fortsatte att sappa mellan kanalerna. Emy fortsatte in i rummet och satte sig oroligt ner på sängen. 

Hon hade själv känt ånger stora delar av natten. Det var därför hon inte kunnat sova och det var därför hon hört hur hennes mamma kommit hem berusad på morgonen. Nu kände hon sig dock ännu mer orolig över sin syster. Hur mådde hon egentligen? Vad hade hon gjort?

Det var ju en sak med Oliver och sedan med Tim. De hade börjat själva och hon hade bara sett till att hon också fick vara med. Men Miranda? Hon hade bara tänkt på hur mycket hon själv ville ha henne och helt glömt att hon kanske inte var redo. Inte bara redo för att vara med ett syskon utan för sex överhuvudtaget. Kanske skulle hon aldrig vilja göra något likt det de gjorde under den gångna natten.

Hon drog fram sitt smink ur sängbordet och la sin vanliga svarta sminkning runt ögonen. När hon var klar med den så sprayade hon sin lugg hård med hårspray innan hon sprayade på den neonrosa färgen. Sedan gick hon fram till garderoben och plockade fram ett par träningsbyxor och ett linne. 

– Hur mår du? frågade hon sedan när hon återigen klev in i vardagsrummet. Hon stod vid öppningen mellan det och hallen och väntade på svar i tystnaden.
– Ok. Tror jag, svarade Miranda tyst och ryckte på axlarna.

Emy var precis på väg att fråga om hon var säker men valde att låta bli. Istället gick hon fram till soffan och satte sig på den bredvid sin lillasyster. Hon satte sig nära, men inte så pass nära att de kunde röra vid varandra. 

– Vill du prata? frågade hon sedan.
– Vet inte.

De satt tysta och såg på tv-skärmen igen. Emy hade ingen aning om vad de tittade på men Miranda hade i alla fall slutat att knäppa mellan kanalerna.
– Vad kollar du på? frågade hon därför försiktigt. Mest för att starta ett samtal.
– Vet inte.

Återigen blev de sittande i tystnad.
– Det var skönt, sa Miranda plötsligt.
– Va? började Emy men tystnade.
– Att ha sex, svarade Miranda henne.

– Jag har fantiserat en del om att ha sex med en tjej. Men jag ville att det skulle vara Irma. Men ja …
– Jag förstår det, svarade Emy.
– Hon lät snygg när du beskrev henne.
Miranda svarade med att fnissa till och fortsatte.
– Men så blev det med min storasyster. Jag antar att det är lite konstigt.

– Jo. Det är det nog, svarade Emy.
– Varför? frågade Miranda kort.
– Varför det är konstigt? frågade Emy som svar.
– Nä. Varför hade vi sex?

”För att jag är tänd på idén att ha sex med mina syskon”, tänkte Emy men insåg att det inte var något hon kunde svara.
– För att vi ville. Eller för att jag ville kanske, sa hon istället.
– Varför med mig?
Emy funderade en stund innan hon svarade.
– För att det är spännande.

– Bara därför?
– Nej, svarade hon dröjande.
– Jag tycker om dig. Du är fin. 
– Tycker du att jag är fin?
– Ja. Du är jättesöt, svarade hon och vände sig mot henne.

Emy skulle precis vika undan med blicken när Miranda vände sig mot henne och mötte den.
– Tack. Du ser också bra ut, svarade hon.
– Tack, svarade Emy.
– Jag önskar att jag kunde se så cool ut, fortsatte Miranda sedan.
– Fast du är ju också snygg, svarade Emy.

De satt länge och tittade på varandra. Emy såg på sin systers smått hjärtformade ansikte och på det långa svarta håret som hängde ner längst med ansiktet och en bra bit ner på kroppen. Samtidigt satt Miranda och såg på den lilla näsringen och den rosa biten hår.

Återigen skulle Emy precis böja undan blicken när hon såg hur hennes lillasyster böjde sig framåt. Hon såg som i slow motion hur hon vinklade huvudet åt sidan och hur hon samtidigt kom närmare. Plötsligt så var de alldeles intill varandra och hon kände den varma andedräkten mot sitt ansikte precis innan Mirandas läppar mötte hennes. 

Genast så öppnade hon munnen för att ta emot sin systers tunga samtidigt som hon förde sin hand bakom hennes rygg. De pressade sig hårt emot varandra och så fort de bröt kyssen så började de att kasta av sig sina kläder.
”Jag måste vara helt jävla sjuk”, tänkte Miranda innan hon ännu en gång kastade sig mot sin syster och mötte henne i en djup kyss som blev till ett vilt hånglande.

Miranda kände hur Emys händer gled över hennes kropp och snart också hur hon pressades bakåt i soffan. Hon hade fått av sig tröja och knäppt av sig sin bh, men hennes byxor och trosor satt fortfarande kvar på underkroppen. Men nu när hon landat på rygg så var Emy snabbt framme och drog dem av henne. Så fort plaggen låg i en hög på golvet så böjde sig Emy in mellan Mirandas ben och satte sin tunga mot hennes klitoris.

Det var som att en elektrisk stöt gick genom Mirandas kropp i samma stund som hennes storasysters tunga snuddade vid det känsliga området. När Emy sedan körde in två fingrar i henne så kändes det som att hon skulle komma direkt.

I samma stund som hon kysste Emy så hade det känts som att alla ångestfulla känslor och tankar bara försvann. Den jobbiga känslan i magen byttes snabbt ut mot fjärilarna och med tanke på hur lätt det gick för hennes syster att röra sina fingrar i henne så måste hon redan varit våt.

Emy satt kvar nedanför soffan med sin tunga hårt pressad mot Mirandas klitta samtidigt som hon i snabb takt körde sitt pek- och långfinger in och ut i den våta tunneln. Hon kände hur både känslor av kåthet, upprymdhet och lättnad gled igenom hennes kropp. Hon hade varit orolig för hur Miranda mådde efter deras första sexakt och varit rädd att det aldrig skulle hända igen. Mest rädd var hon också för att Miranda skulle må riktigt dåligt över det som hänt. Nu satt hon istället med sitt ansikte mellan sin lillasysters ben och slickade och pullade hennes blöta fitta.

– Mmmmhåååhee, stönade Miranda allt medan Emy fortsatte att slicka henne.
– Jaaaaheee!

Emy kände hur det ryckte till i Mirandas kropp och hur hennes lår trycktes hårdare runt hennes huvud. När Miranda väl släppt taget med benen så reste sig Emy och kastade sig över henne i en hård kram.

De såg på varandra och utan att säga något så gav Emy Miranda en lång och djup kyss. Därefter kastade hon sig ner på soffan och särade på benen. Det tog inte lång tid för Miranda att förstå vad Emy ville och snart satt hon framåtlutad på knä med sitt ansikte mellan sin storasysters ben.

Hon började med att försiktigt, och tveksamt, slicka mellan Emys blygdläppar. 
– Jag vet inte riktigt hur, sa hon sedan med osäker röst samtidigt som hon tittade mupp mot Emys ansikte.
– Det är ok, svarade hennes syster och fortsatte.
– Gör som du tror att du vill ha det.

Miranda böjde sig återigen in emellan benen och började att slicka försiktigt. Hon lät tungan glida upp för blygdläpparna och sedan mot klitoris. Hon trodde att det gick bättre den här gången och att hon lyckades att slicka över den. Hon tyckte också att det lät på Emy som att hon gjorde rätt.

Miranda fortsatte att nästan fjäderlätt slicka på klittan samtidigt som hon höll sina båda händer mot Emys lår. När Emy bad henne att öka trycket lite så försökte hon att göra som hennes syster ville genom att pressa på lite mer med tungan. Efter att ha fortsatt så ett tag så flyttade hon också på sin högerhand och tryckte in två fingrar.

Medan hennes storasyster andades i mjuka och stönande andetag så fortsatte Miranda att föra sina fingrar ut och in i hennes blöta öppning. Hon drog dem lätt mot ovandelen av den blöta tunneln i jakt på vad hon hade hört skulle vara ett extra känsligt område. Hon var dock inte alls säker på att hon ens var i närheten av att hitta det.

Hon hoppades att hon gjorde rätt och att Emy skulle få det lika skönt som hon själv hade haft det. Likväl så drog Emy undan hennes ansikte från sitt sköte efter ungefär tio minuters ihärdigt slickande.
– Det är jättebra men jag kommer inte kunna …, sa hon.

De båda tjejerna reste sig upp på soffan och såg kort på varandra.
– Förlåt, sa Miranda tyst.
– Va? För vad? svarade Emy.
– För att jag inte fick dig att komma, svarade hon.
– Men kom igen Mirre! Utbrast Emy.
– Det är verkligen inte ditt fel. Det bara är så ibland.

Emy hade aldrig riktigt varit ärlig med hennes återkommande oförmåga att få orgasm. Hon hade försökt komma på ursäkter eller till och med fejka när det hände. Men av någon anledning så kändes det lätt att vara ärlig med Miranda. Eller så var det kanske så att det var svårt att vara oärlig mot sin syster.

– Säkert? sa Miranda frågande.
– Ja. Det är verkligen skitjobbigt. 
– Ok, svarade Miranda tyst och nickade. 

De förblev sittande i tystnad i nästan en kvart innan Emy reste sig upp och gick iväg mot duschen. När hon några minuter senare kom ut så gick också Miranda för att fräscha till sig. 

När hon stod under det varma vattnet så kom återigen tankarna och ångesten. Vad var det för fel med henne egentligen? Hon ville bara skrika ut sin frustration på sig själv. Hur kom det sig att hon ännu en gång hade haft sex med Emy? Varför gjorde hon såhär?

- - -

Det var alltid svårt att veta om deras mamma höll på att bli manisk eller om hon bara mådde normalt. Det vill säga, om hon mådde så som de flesta andra människor brukade må. På fredagen var hon återigen på sin dagverksamhet och på kvällen gick hon över till grannen för att dricka ännu mer billigt vittvin från ett tetrapack. Det hade kunnat vara vilken person som helst som gjorde något så vanligt som att dricka lite vin en fredag. Men ändå var Miranda orolig.

Tim, Oliver och Emy verkade dock ta det med ro. De visste att de inte kunde göra något åt det som hände i vilket fall så det var bara att leva med hur det var. För stunden skötte deras mamma det hon skulle göra och betedde sig inte konstigt när hon träffade vänner. Så varför oroa sig? Eller snarare; varför oroa sig nu? Det skulle säkert finnas gott om tillfällen att oroa sig i framtiden. Varför ta ut det i förskott?

Så medan Tim och Oliver antingen fixade med bilen eller höll sig i stugan, Miranda hade inte riktigt koll på vilket, så fortsatte hon och Emy att ha sex. De låg på Mirandas säng och oftast var det hon som fick stå för pullandet och slickandet. Emy var fast besluten om att lära sin syster hur hon skulle göra för att hon skulle tycka att det var skönt och Miranda uppskattade i sin tur lektionerna.

På söndagseftermiddagen låg de återigen på Mirandas säng och slickade varandra i en sextionia. De låg på sidan med sina sköten hårt tryckta mot varandra när de hörde hur någon öppnade ytterdörren. 

Först tittade de vettskrämt på varandra men efter några sekunder så la sig Emy till rätta igen. ”Varför skulle någon få för sig att kolla in i deras rum egentligen?”. Hon insåg dock ganska snabbt att Miranda inte längre hade någon lust att fortsätta så med ett lätt skratt så reste hon sig upp och började dra på sina kläder.
– Kanske bäst ändå, sa hon och log snabbt mot sin lillasyster.

Emy var först att komma ut från deras rum. Hon gick genom hallen och bort till köket där hon mötte Tim och Oliver som precis börjat med att laga mat. Emy tänkte snabbt att det kanske inte gjort så mycket om deras äldre bröder upptäckt vad de höll på med egentligen. Även om hon kanske hade velat förbereda Miranda på vad som hände mellan hennes tre äldre syskon. Dock fick Emy aldrig någon chans att göra det. 

Det var måndagseftermiddag och Miranda hade lämnat skolan tidigare. När hon väl börjat skolka från en lektion så blev det helt plötsligt lätt att göra det även från andra. Särskilt när läraren ändå tyckte att hon såg lite hängig ut.

När hon kom hem så var det första hon tänkte på att dörren var olåst. Hemma hos pappa i Stockholm var det alltid en grej att låsa dörren, även när någon var hemma. Men i hennes mammas lägenhet så var det inget som gällde. Låste gjorde man när man gick hemifrån.

Hon drog ner dörrhandtaget och började att gå in i lägenheten. Det var först när hon tagit av sig skorna som hon registrerade de små stönen som kom ifrån vardagsrummet. Hon tyckte nästan som att det lät som att någon hade sex. 

När hon sedan tog några steg in i hallen så stannade hon upp i chock. Framför henne såg hon hur Emy stod på alla fyra på vardagsrumsgolvet. Bakom henne stod Tim och körde sin kuk in och ut i hennes bakre öppning samtidigt som Oliver stod och stötte i hennes mun.

– Vad fan! skrek Miranda när hon registrerat vad som hände.
– Knullar du hela jävla familjen eller?
Sedan så sprang hon rakt in på hennes och Emys rum och smällde igen dörren.

Det dröjde någon minut innan hon hörde en lätt knackning. Hon skulle precis skrika något om att hon ville vara ifred när hon såg hur dörren öppnades och Emy kom in.
– Hur är det? frågade hon.

– Vadå, hur är det? kastade Miranda ut.
– Vad fan händer?

Emy tittade på sin lillasyster. Även om hon tänkt sig att Miranda skulle få reda på det som hände med deras bröder på ett annat sätt så kunde hon inte förstå varför hon var så arg.
– Men varför är du så arg? Vad är grejen?

Hon visste att frågan var kontraproduktiv så fort orden lämnat munnen. Hon han till och med reflektera över att frågan var rent korkad. ”Varför är du arg?” är aldrig en bra fråga till någon som var arg.

– Vad fan tror du? Varför knullar du Tim och Oliver?
– För att det är kul och skönt, svarade hon. 
Det kändes som ett dumt svar men vad skulle hon annars svara? Hon förstod fortfarande inte varför det skulle vara ett problem för Miranda.

– Så det är skönt att ha Tims kuk i röven?
– Ja? Och?

– Du? sa Emy sedan med ett frågande och gick fram till sängen.
– Det är lugnt. Det var jag som startade det. Och det är skönt och kul. Precis som med dig.

Emy satte sig bredvid sin syster och la prövande armen runt henne. Först gjorde Miranda ingenting men efter några sekunder så vände hon sig mot sin äldre syster och såg på henne.

Emy var fortfarande helt naken. När hon såg hur Miranda vände sig mot henne så böjde hon sig lätt och försökte möta hennes blick. Sedan så la hon sina andra hand över Mirandas kind och strök lätt med fingrarna över den.
– Du? sa hon frågande igen.

Hon böjde sig försiktigt framåt mot Miranda och snart snuddade deras läppar mot varandra. Så fort de lämnat varandra så kände hon hur hon fick en hård knuff och hur hon föll bakåt ner på sängen.

– Så du vill ha mer sex nu? nästan skrek Miranda mot henne.
– Va? svarade Emy förvirrat. 
Sedan kände hon hur Miranda tryckte in sina fingrar i hennes fitta.

Först blev Emy bara förvånad. Sedan så kände hon hur det nästan gjorde ont. Hennes upphetsning hade i stort sett försvunnit under tiden som hon varit inne i rummet och hon hade mest velat trösta Miranda när hon kysste henne. Men nu låg hon alltså på rygg med sin systers fingrar i sig.

Efter att Miranda hade puttat ner Emy på sängen så hade hon direkt, och hårt, kört in tre fingrar i henne
– Har du haft dem här?
– Va? frågade Emy.

– I fittan? Har Tim och Oliver knullat dig i fittan?
Utan att tänka på det hade Miranda höjt rösten när hon frågade.
– Va? Ja.
– Idag? Har de knullat dig idag?
– Ja.

Emy kunde i stort sett bara kvida fram sina svar samtidigt som Miranda fortsatte att pumpa sina fingrar ut och in i henne.
– Och i röven? frågade Miranda sedan.
– Jae.
– Båda?
– Hmm. Yhhee.
– Var det skönt? 
– Jaaa-hheeee.

Emy kände hur det var nära nu. På samma gång så förstod hon inte riktigt vad det var som hände. Hennes lillasyster satt och nästan skrek ut frågor om hur det var att ha sex med deras bröder samtidigt som hon hårt pullade hennes fitta.

Emy kände hur Miranda gjorde ett hårt tryck i henne innan hon drog ut fingrarna helt. Hon kände hur hennes ben lyftes upp samtidigt som Mirandas ena finger gled mot hennes analöppning. 

När hon inte lyckades komma åt så välte hon istället över Emy på sidan. Så fort hon landade så reste sig Emy dock upp så att hon stod på alla fyra i sängen med sin bak putande mot sin syster.

Så fort hon stod på plats så körde Miranda återigen in tre fingrar i hennes fitta. Denna gång så var de bara på plats i några sekunder innan hon förde dem upp mellan skinkorna. Miranda kände hur det fortfarande var lite kladdigt av glidmedel.

– Aaaaaheeeeeäääääää! vrålade Emy när Miranda helt utan förvarning tryckte in två fingrar där bak.
Snabbt så drog Miranda ut handen. Nästan lika snabbt som om hon bränt sig.
– Shit. Förlåt, sa hon sedan.

Emy stod kvar framför henne och andades ut.
– Det är ok. Var inte beredd bara, svarade Emy.
– Men gör det igen, sa hon sedan.

Miranda stod kvar och tittade på sin syster. På de särade benen som visade fittan och det lilla rövhålet. Över de små skinkorna och bort mot den böjda ryggen. Det var som att hon vaknat upp ur någon form av dröm. Vad höll hon på med? 

– Gör det igen, hörde hon Emy säga.

Återigen kom alla känslor över henne. De där känslorna som från första början hade fått henne att attackera sin storasysters fitta. Hon visste inte vad det var hon kände. Ilska? Frustration? Upphetsning? Allt samtidigt? 

– Aaaarghheeee-muuuuhhheee! lät det från Emy när hon återigen fick tre av Mirandas fingrar inkörda i sin anal.
– Uuuughheee!
Hon hade ryckt åt sig Mirandas huvudkudde och tryckt ner sitt ansikte i den för att dämpa hennes skrik.

”KLATCH!” lät det sedan i rummet när Miranda höjde handen och slog till över Emys ena skinka.
– Måhheee, hörde hon sedan ett kvidande från sin syster.

Återigen så blev Miranda osäker på vad det var som hände. Hon drog ur fingrarna ur Emy och väntade.
– Ja-he, andades Emy ut framför henne.
– Shit, sa hon sedan.
– Fortsätt.

– Ska jag fortsätta att …? Miranda visste inte hur hon skulle avsluta meningen.
– Ja. Det är skithäftigt, svarade Emy.
– Ok, svarade Miranda tyst innan hon lyfte handen.
– Mmm-ååhhee, hörde hon Emy stöna till när handflatan återigen träffade över henne.

Hon gav Emy ännu ett slag innan hon körde in de tre fingrarna igen. 
– Ghhaaaaa! Åhhhheeee! skrek Emy ut när fingrarna började att röra sig.
– Jaaaaheee! skrek hon sedan när ytterligare två slag träffade över hennes skinkor.

Miranda såg på hur hennes storasysters rumpa blev allt rödare av hennes slag. Hon lyssnade på Emys kvidande som kom när hon pullade henne och på de kraftiga flämtande och högljudda stönen som kom när hon slog henne. När hon kört fingrarna i henne ett tag så försökte hon också öka till fyra stycken. Även om hon inte trodde att det skulle gå.

– Åhheeeee. Iheeee, hörde hon Emy stöna till så fort det fjärde fingret också det gled igenom ringmuskeln.

Ytterligare två gånger så slog hon över Emys skinkor med öppen handflata. Sedan tänkte hon att hon kanske borde sluta. Hon visste inte hur mycket man kunde slå innan det blev farligt. Hon pullade dock fortsatt hennes systers anal med fyra fingrar och när hon sedan gav henne en sista hårt smäll så hörde hon hur hon skrek till och såg sedan hur kroppen spände sig.

– Jaaaaaaheeee! Ääääheeeee! skrek Emy när hennes kropp exploderade.
– Aaaaaaaa! Näääää! Åhhhee.

Miranda drog ur sina fingrar och såg på hur Emy stod kvar och ryckte innan hon föll ner på sidan. Hon låg stilla och andades i allt mer lugna andetag.
– Shit, sa hon sedan.

– Är du ok? frågade Miranda.
– Jag tror det, svarade Emy. 
– Jag tror aldrig jag …

Miranda kunde inte låta bli att le stolt. Sedan så gick det en rysning genom hennes kropp. Var det det här som krävdes för att få Emy att komma?

– Eh. Alltså, sa Miranda sedan.
– Jag vet inte …

När Miranda inte kunde fullfölja meningen så blev det tyst mellan de två systrarna.
– Alltså. Vad hände? frågade dock Emy efter en stund. 

Hon reste sig upp från sängen men satte sig genast ner igen. Hon satt skräddare framför Miranda som fortfarande hade alla sina kläder på sig.
– Vad hände? frågade hon igen.

– Jag vet inte, svarade Miranda.
– Är du arg? frågade Emy.
– Tror inte det. Inte längre. Men det var liksom inte arg jag kände mig.

Emy nickade.
– Det var jättehäftigt och så men vi kanske skulle …
– Hmm, svarade Miranda.

– Vill du att jag …? frågade Emy när de suttit tysta ytterligare en stund.
Miranda svarade med att skaka på huvudet.
– Inte nu. Det är ok.

Emy böjde sig över sin lillasyster och gav henne en kram.
– Det här var skithäftigt Mirre men vi kanske ska ta det lite lugnt. Tills vi vet liksom.

 

Det är fantastiskt kul att det fortfarande verkar finnas intresse för att läsa om dessa karaktärer. Du får gärna lämna en tumme om du gillar det du läser och jag uppskattar alla kommentarer jag får. 

Ha det fint så syns vi snart i del fem!

 

8 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.