Huvudnavigation

Logga in

Uppgifter

31/8, 2023 kl. 09:26, av mx55

Mirandas Dagbok 5: Alla oskulder (Feb 2020)

Del 5 av 7 i serien Mirandas Dagbok

Miranda hade inte alls varit förberedd på allt hon fått lära sig om sina äldre syskon men sedan dess hade hon varit besatt av tanken på att ha sex. Sex med en kille.

Historien om Miranda bygger på samma karaktärer som vi möter i mina två serier om sextonåriga Emma. Du behöver inte ha läst någon av dem men jag blir såklart glad om du kommer vilja göra det.

Mirandas dagbok utspelar sig före, samtidigt som och efter berättelserna om Emma. Detta avsnitt utspelar sig månaderna innan händelserna i ”EMMA – En sexuellt frustrerad tonåring” och från nästa avsnitt så kommer historierna att löpa parralelt med varandra.

- - -

Miranda var fortfarande förvirrad efter vad hon sett och sedan upplevt med sin syster. Hon hade inte alls varit förberedd på allt hon fått lära sig om sina äldre syskon och både hon och Emy hade dessutom blivit överraskade av hennes dominanta sida. 

Det dröjde ända tills onsdag kväll innan de två systrarna hade sex igen. Emy hade blivit glad när Miranda vågade sig över till hennes säng men bestämde sig också för att de skulle ta det lugnt. Ändå kunde hon några minuter senare inte låta bli om att be hennes lillasyster att smiska henne. Under de nästkommande kvällarna hade de fortsatt att ligga och Miranda tyckte att det blev lite galnare för varje kväll.

När de låg på fredagskvällen hade Emy hämtat in ett av sina gamla ridspön i rummet. Medan deras mamma var hos grannen så stod Miranda på knä bakom Emy och snärtade henne med den svarta piskan. Hon tyckte att det var galet att se de röda märkena som bildades på sin systers skinkor och undrade, smått förvirrat, hur det kom sig att hon gillade det. Men Emy hade försäkrat henne, både under tiden och efteråt, om att hon älskade det.

Annars så var Miranda mest intresserad av analsexet. Hon hade såklart hört om att det gick att ta den där bak och en av hennes kompisar hade tydligen även en syster som provat. De hade alla tyckt att det verkade lite konstigt och äckligt att ha en killes kuk i fel hål men hade såklart ändå fnissat nervöst medan tjejen berättat det hon hört.

Redan på onsdagskvällen så hade hon fått känna Emys fingrar i hennes bakre öppning och hon hade älskat det från första stund. Det var en helt annan känsla än att bli fingrad där fram och de två, och tillslut tre, fingrarna som rörde sig i henne gav henne en märklig känsla. Hon gillade dels själva spänningen av ringmuskeln men även trycket som Emys fingrar skapade inuti henne. 

Själv hade hon även fått fortsätta att ha sina fingrar inne i sin systers anal. Hon hade ju redan hunnit jobba sig upp till fyra fingrar och Emy ville att hon skulle försöka få in hela handen. Miranda trodde aldrig att det skulle gå och det var inget hon någonsin trodde att hon ville testa själv.

Om hennes kåthet kickats igång av onanistunderna med sin syster så var det inget emot vad den gjort av att se hur två killar och en tjej knullade på riktigt. Hon trodde i och för sig inte att hon ville vara med sina bröder men hon drömde ändå om att vara där.

Hon onanerade ofta och även om hon fantiserade om både killar och tjejer så var det killarna som tog allt mer plats. Hon smekte sig själv mellan benen och tänkte på killarna i hennes grupparbete och även hennes trettioåriga mattelärare fick hälsa på i hennes fantasier. För första gången kände hon att hon på riktigt ville knulla. Inte bara fingra på sig själv utan på riktigt ha sex med en kille. 

Annars så visste hon inte vad hon skulle tänka om att hennes syster hade sex med deras bröder. Hon antog att hon skulle tycka att det var äckligt, men det gjorde hon inte. De hade ju ändå haft sex med varandra.

Samtidigt så kändes det nästan inte på riktigt. Visserligen var ju sex mellan tjejer riktigt sex men ändå. Var det verkligen att ha sex att slicka sin syster? Hon antog det. Men det kändes inte så. Hon antog att det kanske varit lika för Tim och Oliver. De var ju killar och vad hon hört så brukade ju killar tävla om vem som hade störst kuk och om vem som kunde spruta först eller längst. Men att ta sina bröder i fittan var väl ändå att ha sex på riktigt? Varför ville ens Emy göra det? Det var väl knappast som att hon inte kunde få andra killar.

Så det var alltså detta som upptog Mirandas tankar. Hon visste att hon inte kunde prata med någon i skolan. För det första skulle det definitivt bli en massa problem om hon gjorde det men så fanns ju också frågan om hur. Det gick ju liksom inte bara att fråga vid lunchen om hennes kompisar också funderade på hur det skulle kännas om två av killarna i klassen knullade dem i munnen och fittan samtidigt eller om de också funderade om att få mattelärarens kuk i röven. 

Det var inget ovanligt att Miranda hade tankarna på annat håll eller ibland verkade missa saker. Hon tänkte att lärarna nog mest antog att det hade med hennes familjesituation att göra, och det gjorde det ju till viss del. Hennes kompisar tänkte nog mest att hon bara var en inåtvänd person. Vissa var ju bara det och Miranda kände sig knappast som den överdrivet sociala typen. 

Men med tanke på det så trodde hon att det skulle bli ännu lite svårare för henne att få till det med någon. Hon skulle vilja fråga sina kompisar om råd men trodde inte att hon skulle få några. Ingen av hennes kompisar hade ”gjort det” ännu och de gånger någon nämnde sex så handlade mest om vilken kille som skulle få göra det. Inte om hur de själva skulle se till att få det gjort. Visst fanns det säkert tjejer i Mirandas klass och skola som ville ha sex, men hennes kompisar verkade inte vara några av dem. 

Det var torsdag och strax över en vecka hade gått sedan hon sett Emy ta deras bröder. Hon kände sig så kåt att hon kunde explodera. Hon visste inte om hon var seriös, men hon funderade faktiskt på att lägga upp sig framför läraren. Hon hade ju hört om lärare som ville sätta på sina elever så varför inte? Det hade såklart varit helt galet att förlora oskulden till matteläraren men allt i hennes liv var ju ändå galet. Hennes mamma var galen, hennes boendesituation var galen och hennes syskon var så galna att de knullade med varandra.

När hon återigen skolkade från idrotten så var hennes mål att snabbt komma hem och kasta sig på sin säng. Om Emy var där så kunde hon väl få vara med och tillfredsställa henne men helst så ville hon vara själv. Själv med sina tankar på klasskompisar och mattelärare. Själv med fingrarna inkörda i hennes redan genomblöta öppning.

Hon hoppades att hennes mamma inte skulle vara hemma. Trotts att hon var tystlåten när hon pullade sig själv så kändes det ändå lite fel. Hon förstod verkligen inte varför det gjorde det. Det var väl en sak att hon inte ville vara med Emy när deras mamma var hemma, men att onanera själv var väl inte så farligt? Hade inte hennes mamma sagt att det var en helt naturlig grej att göra? Dessutom hade ju hon och Emy sex även de nätterna som Lotta var hemma. Så hon antog att hon egentligen inte brydde sig. Åtminstone inte om hon blev kåt nog.

Men deras mamma borde fortfarande vara ute. I början av året hade hon börjat sköta sin dagverksamhet igen och nu brukade hon gå dit nästan alla dagar i veckan. Miranda antog att det var något bra. Hon tänkte att det säkert var viktigt för henne att komma ut och få några rutiner. Sedan var det ju skönt att slippa henne i lägenheten också.

De senaste dagarna så hade hon dock börjat att yra om att hon borde hålla sig hemma. Att hon var rädd att bli sjuk. Det var tydligen något nytt virus från Kina och för några dagar sedan hade det första fallet upptäckts i Sverige. Tydligen en kvinna i Jönköping som nyss varit där.

Miranda hade inte följt nyheterna så noga men hon trodde att hon hört något om grejen. Hon visste att hennes mamma ibland var hypokondrisk men kunde inte förstå varför hon skulle bry sig så mycket om det här. Varför vara orolig för någon sjukdom som knappt ens fanns i Europa? Var det inte som med den där fågelinfluensan alla snackat om när hon var liten? Och om nu några som varit i Kina blev sjuka och tog med den hit; vad var det värsta som kunde hända? 

Men hon var orolig. Orolig för att hennes mamma skulle bli helt galen igen och antingen stänga in sig eller bli fullkomligt manisk. Båda var möjliga och man visste aldrig vilket det skulle bli. Hon rös vid bara tanken.

Men nu ville hon inte fundera på det. Hon gick med så snabba steg hon orkade ifrån högstadieskolan och genom villaområdet innan hon nådde de slitna flerfamiljshusen. Så fort hon kom fram till just sin lilla innergård så drog hon fram sin nyckel och satte den i låset i den dörr som ledde in till hennes lägenhet. Till hennes förvåning så upptäckte hon att det var olåst.

Det första hon hörde när hon kom in var gnyenden och stönanden. Hon ställde försiktigt av sig skorna och gick längre in i hallen och fram mot vardagsrummet. Hon stannade till mitt i hallen och lutade sig mot dörren till köket medan hon såg på skådespelet framför sig. På den slitna vardagsrumssoffan satt hennes tre syskon. 

Först så förstod hon inte riktigt vad det var som hände. Som hon stod så kunde hon se allt. Hon såg hur, den hon trodde var Tim, lutade sig framåt över sin systers rygg så att han kunde komma åt att trycka sig så djupt som möjligt i henne. Samtidigt satt Oliver och rörde sig i ryckiga rörelser underifrån. Rummet fylldes av ljuden från de båda killarnas stönande andetag och de flämtande gnyendena från deras syster. I övrigt var lägenheten helt tyst.

När hon väl förstått det hon såg så stod Miranda kvar som i ett töcken. Hennes hjärta bultade hårt i bröstet samtidigt som hon kände sig lite lätt illamående. Hon var inte äcklad och antog inte att hon skulle vara förvånad. Om det nu var så att man hade trekanter och dessutom tog kuken analt så var det väl så här det skulle göras. 

Hon stod kvar och såg rakt in mellan sina syskons ben och på hennes bröders kukar som samtidigt pumpade Emys båda öppningar. Försiktigt så lutade hon sig mot köksdörren samtidigt som hon förde ner sin högerhand under de pösiga mjukisbyxorna och innanför trosorna. Förutom vinterjackan så var hon klädd i ett svart linne, en rosa hodie och sedan de svarta byxorna. 

Hon kände med handen längst med fittskåran och tryckte sedan prövande in två fingrar. Det var såphalt och varmt av allt sekret och när hon drog ur handen igen så kände hon direkt den syrliga doften av sig själv. Hon stack snabbt in sina fingrar i munnen och sög dem kort innan hon återigen förde ner dem mellan sina ben.

Ännu en gång så böjde hon upp fingrarna mot sin öppning och förde in dem. Hon försökte att föra dem in och ut i sig men byxorna och trosorna satt i vägen och gjorde det svårt. Hon såg bort mot soffan där hennes bröder fortsatte att dubbelknulla deras syster och funderade kort på hur det skulle kännas att fyllas så där. Sedan drog hon försiktigt ner sina byxor och trosor till fötterna.

Fortfarande lutad mot köksdörren så särade hon nu på benen och började att på riktigt röra sina fingrar i sig. Hon hade fått in tre fingrar och trotts att hon försökte att inte låta något så kunde hon inte låta bli att stöna tyst. Hon stannade upp i sina rörelser men så fort hon såg att ingen på soffan verkade ha märkt något så fortsatte hon.

Killarna fortsatte att röra sig i ytterligare någon minut samtidigt som Miranda ökade hastigheten på sitt fingrande. Hon hade nu också lagt till sin vänsterhand och lät dess fingrar spela över sin klitoris. Hon blundade och kände hur hon snart skulle komma över gränsen till orgasm. När hon sedan slog upp ögonen igen så såg hon hur Tim hade börjat resa sig och hur han sedan vände sig om mot henne.

– Oj, sa han först.
– Hej, fyllde Emy i när hon vänt sig om och sett sin syster.
– Stått där länge?

Miranda kunde inte göra något annat än att nicka lätt. Hon mötte sin systers leende och de båda såg ner mot hennes nerdragna byxor och handen vars fingrar fortfarande var begravda i hennes underliv.
– Skönt?
Miranda nickade igen.
– Vill du komma och kolla?

Miranda svarade inte utan tog några steg framåt mot vardagsrummet. När hon hindrades av de nerhasade byxorna så sparkade hon av sig dem och fortsatte sedan vidare. Innan hon passerade tröskeln till rummet så kastade hon även av sig jackan.

Hon slog sig ner i ena änden av soffan och såg frågande på sin nakna storasyster. Emy såg tillbaka på henne och flyttade sig så att hon satt bredvid.
– Är du ok? frågade hon.
Miranda svarade återigen genom att nicka. Hon förstod inte riktigt vart hennes talförmåga tagit vägen.

Efter att hon återigen mött sin systers blick så tittade hon upp och såg rakt upp på sina, lika nakna, bröder. De stod kvar vid soffans andra kortsida och såg på de två tjejerna. Miranda log lite mot dem och lät sedan blicken söka sig till deras styva kukar. Förra gången hade hon inte sett så mycket av dem men nu stod de för henne i sin fullaste prakt. Hon tänkte att hon inte visste något om hur långa de skulle vara så hon visste inte riktigt om de var normala eller små. Särskilt gigantiska såg de i alla fall inte ut att vara. Kanske var de runt de där normala femton, tänkte hon.

– Blev du kåt?
Emys fråga ryckte tillbaka henne till verkligheten. Hon såg snabbt mot henne innan hon särade på benen och lutade sig bak mot ryggstödet. Strax efteråt kände hon hur hennes systers hand letade sig över hennes mage och ner mot underlivet.
 
– Mm. Så våt du är, sa Emy med en viskning så fort hon strukit sina fingrar över den delade springan.
– Åhe-he, blev Mirandas svar när Emy sedan pressade in lång- och ringfingrets fingertoppar i henne.

De två killarna stod fortfarande stilla och såg, i det närmsta förundrat, på det som hände framför dem. De visste att Emy och Miranda hade varit med varandra. Emy hade berättat det för dem efter förra veckans lilla missöde. Men att det skulle leda till att hon nu satt framför dem och fingrade henne var inget de någonsin kunnat föreställa sig. Eller föreställa sig kanske de hade kunnat, men det var inget de egentligen vågat tänka på. 

De gick förbi bordet och ställde sig båda två framför Miranda.
– Har du sett en kuk förut? viskade Emy när hon såg dem.
– Nä-äh, svarade Miranda med en viskning samtidigt som hon skakade på huvudet.
Hon log.
– Åh. En femtonårig liten oskuld alltså. Är du det? frågade Emy med lite högre röst och Miranda svarade återigen bara med ett nickande.

Emy reste sig från sin plats och sköt därefter bort bordet från soffan. Hon satte sig sedan ner på knä mellan den yngre tjejens ben och lyfte dem försiktigt upp på soffan. Så fort Miranda satt sina fötter mot soffans tyg så böjde sig Emy framåt och satte munnen mot hennes fitta.
– Mmmhhe, stönade Miranda lågt när hon kände sin systers tunga nudda vid sin klitoris.

Under tiden hade Tim och Oliver klättrat upp på soffan och ställt sig på knä bredvid sina systrar. Försiktigt greppade de tag i varsin av Mirandas händer och förde dem mot deras stenhårda stånd. Så fort de kände hur hon omslöt dem så suckade de båda.
– Såja. Dra lite lätt i dem nu, sa Emy som slutat slicka och krupit något steg bakåt.

Miranda började att lite tafatt försöka att dra i de båda killarnas förhudar. Emy såg på sin syster och på hur hon med långsamma rörelser och ett fast grepp om de båda kukarna drog deras förhudar i stort sett hela vägen tillbaka. 
– Håll kanske lite lösare och dra snabbare. Du borde kanske göra dem lite blöta också, sa hon och försökte låta uppmuntrande.
– Hur? svarade hennes syster.
– Spotta i händerna eller sug på kukarna? föreslog Emy.

När Miranda inte gjorde något av de två alternativen så ställde sig Emy upp och tog själv tag i de två stakarna.
– Se här, sa hon sedan.

Så fort hon fått grepp om killarna så drog hon ett kort runktag på dem. Sedan så böjde hon sig åt sitt vänster där Oliver hade ställt sig. Hon fick ställa sig upp helt innan hon böjde sig lätt framåt och tog hans kuk i munnen. Först så sög hon lätt på hans ollon innan hon tog ut det och lät tungan glida längst med hans skaft. När hon nått ner till pungen så tog hon återigen in kuken i sin mun. 

Den här gången fokuserade hon på att göra det så blött som möjligt. Hon fyllde munnen med saliv och lät den sedan sköljas över skaftet. Den blöta känslan blandat med tungans fladdrande över det känsliga ollonet fick Oliver att stöna till samtidigt som han blundade av njutning.
– Så, sa Emy när hon avslutat sin behandling och riktade sedan kuken mot Miranda.

Hon såg hur Miranda nu med ett lite lösare grepp började att runka sin yngre storebrors kuk och att döma av hans ansiktsuttryck så tyckte han att det var skönt. Emy valde därför att fokusera på den äldre brodern och flyttade sig så att hon kunde ta in hans kuk i munnen. 

När hon gett honom samma behandling som hon gett Oliver så riktade hon även hans kuk mot Miranda. Hon tog tag i den och började också att runka den i samma halvsnabba taktfasta rytm. Emy, som fortfarande stod upp, böjde sig nu över sin syster och satte sina läppar mot hennes.
– Visst är hon duktig? frågade hon sedan killarna.
– Jätteduktig, svarade Tim och log mot henne.

– Testa och sug honom nu, sa Emy efter att Miranda fortsatt runkandet i några sekunder.
Hon möttes av ännu en nickning och såg sedan hur Miranda vred på huvudet så att hennes mun var riktad mot Tim. 
– Gapa stort, sa Emy med ett fniss samtidigt som den äldre killen lutade sig framåt.

Tim hade lutat sig så att hans kuk nu snuddade vid Mirandas läppar. Han lyckades precis att hålla balansen genom att hålla emot med handen mot soffryggen och han blev glad när Emy föreslog att de skulle flytta på sig.
– Det funkar kanske bättre om du sitter i mitten och killarna är på varsin sida om dig?

Både Tim och Oliver tittade lite oroligt på Emy och hon förstod vad de menade. Just då var de alla tre rädda för att den plötsliga, praktiska omdirigeringen skulle bryta förtrollningen och få Miranda att vettskrämd resa sig upp och rusa ut ur rummet. Men Emy hade inte lust att se sin storebror ramla och slå huvudet i bordet eller något liknande, så det fick gå som det gick helt enkelt. Därför drog de alla en intern, tyst, suck av lättnad när de såg hur Miranda flyttade sig mot soffans mittenplats samtidigt som Oliver flyttade sig bakåt så att han nu stod på knä på soffdynan som var åt Emys vänster. Strax efteråt hade Tim klivit ner från armstödet och ställt sig till vänster om Miranda. 

Så fort alla var på plats så tog Miranda återigen tag i sina bröders stånd och började att runka dem. Hon fortsatte att dra i dem samtidigt som hon kände hur hennes syster ännu en gång krupit in mellan hennes ben och börjat att slicka.
– Mmmm-he, suckade hon i en utandning men lyckades ändå att fortsätta runkandet.

De båda killarna såg ner mot sina lillasystrar och gav varandra sedan ett brett leende. Det som hände här var egentligen helt galet men också helt fantastiskt. Tiden när de inte velat ha med sin ena syster i sina lekar kändes nu extremt avlägsen.

– Vill du testa igen? frågade plötsligt Emy efter att det gått någon minut.
Miranda svarade inte men vände sig även denna gång mot Tim och öppnade munnen. Försiktigt så tryckte han in sin kuk i hennes mun och lät sitt ollon vila mot hennes tunga. 
– Försök att suga lite på den, sa Emy uppmuntrande.
– Såhär, sa hon sedan när Tim flyttat sig mot henne.

Hon la toppen av kuken mellan sina läppar och slöt dem om den. Med ett lätt sugande så böjde hon sig framåt och tog sedan ungefär halva skaftet i munnen innan hon böjde bak huvudet igen så att bara själva kukhuvudet var kvar mellan läpparna. Sedan började hon att göra manövern i medelsnabba rörelser innan hon någon halvminut senare drog ur den helt.
– Prova igen, sa hon sedan.

Miranda tog tag i kuken och satte nu prövande sina läppar mot ollonet. När hon sög lätt på det så svarade Tim genom att lätt skjuta sina höfter framåt så att ungefär en tredjedel av hans kuk gled in mellan hennes läppar. Mer än så vågade han inte.

Miranda fortsatte att suga och strax kände hon hur Emy tog tag i hennes hand och satte den runt den bit av Tims kuk som inte var i hennes mun. Nästan instinktivt så började hon att runka den samtidigt som hon fortsatte att suga runt ollonet.

Det var definitivt inte den bästa avsugningen som Tim fått men den var helt klart den mest upphetsande. Framför honom satt hans sju år yngre, helt oerfarna lillasyster och sög på hans kuk.

När Miranda sugit Tim i några minuter så satte Emy sin hand på hans lår och han fattade signalen som att han skulle backa undan. Så fort han gjort det så vred sig Miranda direkt mot Oliver och så fort hon satt med ansiktet riktat mot honom så öppnade hon munnen och sekunden senare hade hon hans ollon mellan sina läppar.

Så fort Oliver började röra sig i hennes mun så började hon att runka honom och när hon kände att hon hade koll på läget så drog hon ut sin vänsterhand och började att fumla efter Tim. Snart hade Emy hjälpt henne på plats och så fort hon hade sin hand runt hans lem så började hon att runka även den.

Ingen av de fyra syskonen sa något och bortsett från killarnas tunga andetag så var det helt tyst i rummet. Plötsligt fylldes tystnaden av det plaskande ljudet som uppstod när Emy ännu en gång började att pulla Mirandas blöta fitta. Så fort Miranda tagit ut Tims kuk ur munnen så hördes det också små stön och suckar från henne.

Hon gnydde lite lätt innan hon kände hur Tim satte ett lätt tryck med pek- och långfingret mot hennes ansikte. Direkt så vände hon sig emot honom och snart hade hon även öppnat munnen. Så fort hon öppnat den så körde Tim in sin kuk i den och började att jucka. Det tog bara ett par minuter så vände hon sig tillbaka till Oliver som också han, omedelbart, började att stöta i hennes mun. 

De båda killarna fortsatte att turas om att munknulla henne allt medan Emy fortsatte att pulla och nu även slicka hennes fitta. När Miranda kände att hon började närma sig sin orgasm fick hon det allt svårare att fortsätta med runkandet och sugandet och hel plötsligt så släppte hon de båda killarna och tryckte sig allt hårdare bakåt mot ryggstödet. Sedan bet hon sig hårt i underläppen samtidigt som hennes ben skakade till.

När hon öppnade ögonen så såg hon hur hennes tre storasyskon stod och såg på henne.
– Du är så söt när du kommer Mirre, sa Emy mjukt och böjde sig fram emot henne och gav henne en kyss.

De två tjejernas tungor brottades med varandra i några sekunder innan Emy avslutade kyssen för att sedan pussa sig upp över kinden och till den unga tjejens öra.
– Vill du knulla? viskade hon innan hon gav henne en puss på pannan och backade undan.

Miranda tänkte snabbt. Ville hon det? Hon hade inte tänkt särskilt mycket alls sedan hon blivit upptäckt och sedan satt sig i soffan. Hon hade mest nickat och följt med i allt som hennes storasyster lett henne igenom. Nu, när hon fick den stora frågan, så satte dock hennes hjärna igång igen och hon kunde börja tänka.

Hon satt halvnaken i den slitna tresitssoffa som stod i hennes vardagsrum. Det var den här soffan som deras mamma varje natt, om hon orkade, bäddade ut till säng. Allt för ofta så slängde hon dock bara ut kuddarna på golvet och sov på själva soffdynorna. Var det här hon skulle knulla för första gången? Varför inte? Tänkte hon sedan. Hon hade redan haft sex här och det fanns helt klart värre ställen. Det första som dök upp för hennes inre var, till exempel, en bild på skoltoaletten. Hon såg mot Emy och nickade.

Emy brast ut i ett stort leende så fort hon såg Mirandas svar. De båda bröderna hade satt sig ner sedan deras syster fått sin orgasm och nu manade Emy på dem att resa sig upp. Sedan så rev hon bort de tre soffkuddarna som utgjorde ryggstödet och kastade dem i en hög på golvet. Utan ett ord så följde Miranda efter genom att lägga sig ner på rygg i soffan. När hon var på plats så låg hon med fötterna riktade mot Tim.

– Dags att förlora oskulden då? sa Emy mer som ett konstaterande än en fråga.
– Mmee, mumlade Miranda som svar men sken sedan upp i ett leende.
– Antar att äldsta brorsan blir först? Frågade Emy sedan.

Tim hade hoppats på det här ända sedan Miranda började runka dem. Men att det faktiskt skulle hända. Att han faktiskt, inom några sekunder, skulle få ta sin yngsta lillasysters oskuld var helt otroligt. Han skulle bli den första kille som trängde in med sin kuk i hennes helt orörda fitta. Inte ens efter att han fått reda på att Miranda och Emy hade sex med varandra hade han sett det som en rimlig möjlighet, men nu skulle det ändå hända. Det fanns inget han, just i detta ögonblick, hellre ville. 

Han såg på den femtonåriga tjejen som, med särade ben, låg framför honom. Det var första gången han på riktigt kunde se hennes fitta. Han var förvånad över att se att både venusberget och de smått bulliga blygdläpparna var rakade. Annars hade hon fortfarande på sig de flesta av hennes kläder. Förutom de svarta strumporna så hade hon även fortfarande på sig den rosa hoodien. Han undrade hur hon såg ut under den. 

Försiktigt klev han in mellan hennes ben och kände hur hon särade ytterligare lite på dem för att ge honom plats. Så fort han kommit in mellan dem så tog han tag i sin kuk och riktade den mot hennes fitta. Han drog försiktigt med ollonet mellan de smått delade läpparna innan han placerade det mellan dem. 

Emy såg på sin lillasyster och gav henne ett leende. Sedan böjde hon sig fram över hennes ansikte och strök undan lite av det långa håret.
– Redo för att låta din storebror ta din oskuld då?
Så fort hon såg Mirandas nickning så böjde hon sig fram över henne och gav henne en puss.

Efter att hon rätat ut ryggen och återigen satt på knä på golvet bredvid Miranda så kollade hon bort mot Tim. Han hade tagit ett ännu hårdare grepp om sin kuk och pressade nu dess huvud långsamt in mellan Mirandas blygdläppar. När han sedan sköt fram underkroppen något så såg hon hur han gled in i den mjuka öppningen. Han lutade sig lite framåt och tryckte på igen med en juckande rörelse och stannade upp.

Tim kände det som att han förflyttats till en annan värld. Han stod stilla och kände hur hans lillasysters sköna, mjuka öppning omslöt honom. Hon var trång, varm och våt och det tryckte till lite runt hans kuk när han började att röra sig i henne. Han lät blicken glida över hennes kropp och upp i hennes ansikte. Han såg hur hon blundade och kunde nätt och jämnt höra de små flämtningarna hon gjorde i takt med hans rörelser. Han kände direkt att han inte skulle kunna hålla sig särskilt länge.

– Hur känns det? frågade Emy med en viskning.
Ja. Hur kändes det? Miranda visste inte riktigt. Hon kände hur det rörde sig inuti henne. Hon hade aldrig använt någon dildo utan bara haft sina, eller Emys, fingrar inuti i sig så hon visste inte om det var någon skillnad mellan hennes brors riktiga kuk och en i plast. ”Hennes brors kuk”, tänkte hon sedan. För några sekunder sedan hade hon varit oskuld och nu så knullade hon. Dessutom var det hennes äldsta storebror som stötte sin kuk i henne. För bara någon timme sedan hade hon ju frågat sig varför Emy ville ligga med någon av dem och nu gjorde hon det själv.

Hon låg på rygg och fortsatte att blunda medan hon försökte ta in situationen. Det var skönt att känna hur Tim rörde sig i henne och hon antog att det var praktiskt att ha sexpartners så nära tillhands som hon hade nu. Med tanke på hur kåt hon varit på sista tiden så skulle det säkert behövas. Tänk om hon bara kunde be någon av hennes bröder om kuk varje gång hon behövde det. Att slippa onanera hela tiden utan faktiskt få bli knullad.

Plötsligt rycktes hon upp ur sina tankar av att Tim tryckte sig in i en extra hård stöt. Precis efteråt kände hon hur lemmen som var inne i henne svällde upp något och hur den ryckte till. Hon kunde inte säga att hon kände själva sprutet men hon förstod att han hade kommit i henne. Han hade sprutat henne full med sperma och hon som inte hade något som helst skydd. Vad skulle hon göra? Skulle hon säga något?

Emy såg hur deras äldsta bror drog ur kuken ur deras lillasyster och att den var kladdig av sperma. Så fort han rest sig upp så böjde hon sig fram emot honom och tog den halvstyva staken i handen och drog några runktag innan hon böjde sig framåt och började slicka den ren från de båda vätskorna. Samtidigt så gick Oliver fram till Miranda och tog också han plats mellan hennes ben.

Miranda hade precis hunnit öppna ögonen igen och sett hur Emy nu sög på Tims kuk när hon kände hur Oliver satte sig mellan hennes ben. Hon vände blicken mot honom och spärrade upp ögonen när han såg ner i hennes ansikte. Sedan nickade hon kort. Sekunden senare kände hon hur även den yngre av hennes två bröder tryckte in sin kuk i henne. ”Det var kille nummer två”, tänkte hon kort och kunde inte hejda ett kort fniss.

Inte heller Oliver kunde hålla sig särskilt länge när han väl börjat att röra sig i henne. Han kände blandningen av Mirandas väta och Tims satts runt kuken och kunde glida snabbt i sin syster. Han ökade takten något och efter bara ett par minuters knullande så stannade även han upp och kom i henne.

Så fort han drog sig ur så slutade Emy att suga Tim, vars kuk redan blivit hård igen. Istället gick hon fram till Oliver och tog även hans, nu slaknande, stånd i munnen och började att suga det rent. Så fort hon fått bort alla spår av sexakten så kröp hon själv upp på soffan. För att få plats så ställde hon sig med knäna på armstödet och böjde sig sedan framåt och in emellan Mirandas ben. Den unga tjejen stönade till när hon kände hur Emys tunga vidrörde hennes klitoris.

Emy började genast att slicka över och runt klittan innan hon fortsatte med att röra tre fingrar inne i den kladdiga tunneln. Metodiskt drog hon ur all sperma ur hennes lillasyster för att sedan slicka i sig den. Miranda tänkte snabbt att det kanske skulle hjälpa. Att risken för henne att bli gravid minskade nu när Emy åt upp allt det som fyllt henne. Någonstans så anade hon dock att det inte riktigt fungerade så.

Emy fortsatte att slicka Miranda även efter det att hon fått ut så mycket hon kunde av deras bröders satser. Hon stannade dock upp i några sekunder när hon kände hur någon ställde sig bakom henne, tog tag i hennes skinkor och sedan tryckte sig in i hennes fitta. Hon reste sig upp på armbågarna och kollade snabbt bakåt och mötte Tims blick. Hon gav honom ett leende innan hon fortsatte att slicka deras syster. 

Tim fortsatte att stöta i Emys fitta samtidigt som hon fortsatte att slicka Miranda. På bordet bredvid dem satt Oliver och vilade sig efter hans snabba och korta samlag. Han såg hur hans bror stötte sin kuk i Emys fitta och på hur hon fortsatte att slicka Miranda. Helt plötsligt så hörde de hur Miranda gnydde till och såg sedan hur det gick en rysning genom hennes kropp. Sedan låg hon alldeles tyst i några sekunder.

Så fort Tim såg hur Miranda kom så drog han sig ur Emy och backade undan från henne. När Miranda väl återhämtat sig från sin orgasm så reste sig också Emy upp och satte sig på bordet bredvid Oliver. Hon vände sig kort mot honom och drog lätt i hans kuk.

På soffan hade nu Miranda satt sig upp och såg nu i tur och ordning på sina syskon.
– Är du ok? frågade Emy lite oroligt.
– Jätte, svarade hon och log.

Emy gick fram till henne och sträckte ut sin högerhand. Miranda tog genast emot den och fick på så vis hjälp upp ur soffan. Så fort hon stod framför henne så omslöts hon i en hård kram och möttes sedan av en lång, djup kyss som övergick till att de båda tjejerna stod och hånglade med varandra.

När deras munnar lämnat varandra så drog Emy sina händer längst med Mirandas hals och ner längst med hennes armar. Hon fortsatte tillbaka upp längst med dem och sedan vidare in över hennes överkropp. När hon kom fram till luvtröjans dragkedja så drog hon sakta ner den innan hon puttade bak plagget över Mirandas rygg. Miranda hjälpte sedan själv till att lägga ner den på golvet bakom sig.

Så fort den stora tröjan var av henne så började Emy att också smeka av henne det svarta linnet. Hon satte in sina händer under plagget och började att pressa dess tyg upp över magen. Miranda sträckte upp armarna i luften så att Emy utan hinder sedan kunde dra det svarta tyget över hennes huvud.

Miranda såg ner på sin kropp där hon stod i bara bh och strumpor. Hennes bh var svart och av en ganska intetsägande modell. Hon tyckte att det kändes som att hon rodnade lite när hon såg på den. Emy kommenterade dock inte plagget utan lät bara sina händer glida över dess tyg. Hon klämde lite lätt över de mjuka kuporna när händerna passerade över dem men snart hade de börjat gå åt sidorna. Så fort de möttes över Mirandas rygg så knäppte hon upp bandet som fick Mirandas sista underkläder att falla till golvet.

Tim och Oliver visste att deras syster hade stora bröst. Hon hade ju alltid haft det. Dock hade de aldrig fått se dem i verkligheten. Nu stod de och såg på hur de stora och runda kloten visade sig för dem i all sin prakt. Gravitationen drog dem något mot golvet men det var inget killarna brydde sig om. De såg som besatta på sin systers stora bröst.

Nästan samtidigt så gick de fram till henne och ställde sig på varsin sida. Gemensamt så började de att smeka och känna över de mjuka kullarna och så fort de nådde hennes bröstvårtor så stannade de båda upp med sina pekfingrar över dem. 

Nästan som på en signal så böjde de sig fram över henne och satte sina munnar över de styva vårtorna. Miranda suckade lätt till när hon kände beröringen och sedan den sugande känslan från killarnas munnar. Strax hade Emy satt sig ner mellan sina bröder och samtidigt som de fortsatte att suga på deras systers bröst så tryckte hon upp tre fingrar i hennes fitta.
– Åååhee, hörde de hur Miranda tyst stönade till.

När de tre syskonen kände sig klara med att slicka, suga och känna på Miranda så reste de sig alla upp till stående. De sträckte på sig och vred till sina ryggar något. Det hade inte varit den mest bekväma ställningen, allra minst för killarna. Så fort de kände sig åtminstone lite mindre stela så puttade Emy tillbaka Miranda mot soffan igen. När hon var på väg att sätta sig så instruerade hon henne istället till att ställa sig på alla fyra.

Strax efter att hon ställt sig till rätta så ställde Tim sig bakom henne och riktade återigen in sin kuk mot hennes öppning. Han gled lätt in i henne och började genast att stöta i den blöta fittan. Han tog tag i hennes skinkor och började att jucka i henne med ett ganska lugnt, men ändå bestämt tempo. Samtidigt hade Oliver ställt sig framför hennes ansikte och gjorde nu samma i hennes mun.

Emy satt på bordet och såg på hur de två killarna tog Miranda från bägge håll. Hon såg på deras rörelser samtidigt som hon hörde sin systers tysta stön som lätt kvävdes av Olivers kuk. Hon började att söka med blicken i rummet och hittade tillslut det hon letade efter. Den stora flaskan med Apotekets glidmedel hade ramlat ner på golvet och in under bordet. Hon plockade upp den och gick bort till trion på soffan. Sedan så öppnade hon korken.

Miranda kände hur vätskan träffade över hennes skinkor och hur den började rinna ner emellan dem. Hennes bröder fortsatte att knulla henne samtidigt som hon kände hur ett, och sedan två, av Emys fingrar började att röra sig i hennes bakre öppning.
– Vem blir först i röven då? hörde hon henne sedan fråga.
– Blir det också Tim?

Miranda visste inte vem av hennes bröder som skulle bli först där bak men hon antog att det skulle bli Tim. Det var han som stod närmast. Hon kände hur han drog sig ur hennes fitta och hur han, några sekunder senare, satte sitt ollon mot hennes analöppning. Sedan kände hon hur han började att pressa sig förbi hennes ringmuskel.

De båda suckade till när han väl kommit in i henne. Oliver hade slutat att knulla hennes mun nu och återigen fylldes rummet av ljuden från hennes, tysta, flämtande andetag. Tim stötte i henne med långsamma, långa drag samtidigt som han höll hårt över överdelen av hennes rumpa. När hon inte längre behövde ta hand om Oliver så böjde hon sig neråt och putade på så vis hennes bakre öppning ännu lite mer åt hans håll.

Tim visste inte hur länge han vågade att ta henne där bak. Han visste inte om han ville lägga sin satts där eller om han skulle spara den. Han tänkte att det hade varit fint att få lägga den över hennes stora bröst. Därför drog han sig ut ur henne och backade undan. Han nickade kort mot Oliver som genast flyttade på sig och tog över hans plats. 

Miranda kände hur det först blev tomt bakom henne och sedan hur någon återigen tryckte sig in i hennes anal. Hon satte ner armbågarna i soffan, hävde sig upp och vred sedan huvudet bakåt. Bakom henne såg hon nu hur Oliver tagit över Tims plats och hur han nu stötte emot henne. Hon la sig återigen neråt och fokuserade på känslan av att ta emot sin bror där bak.

Emy fingrade lätt på sig själv medan hon såg hur Oliver, till synes outtröttligt, knullade deras systers anal. Hon gick fram till soffan och la sig ner framför Miranda och försökte lägga sina ben så att hon kunde komma åt och slicka. Miranda svarade med att vinkla upp hakan lite så att hon kunde nå fittan. Därefter satt hon tungan mot klitoris och började att slicka över den.

Det fungerade inget vidare att göra det på det sättet så Emy reste sig snart igen. Hon såg hur Tim gick iväg till badrummet och hörde honom spola med vatten i handfatet innan han var tillbaka. Han ställde sig med lätt sviktande höfter vid sidan av Mirandas ansikte och hon vred sig mot honom och öppnade munnen. Inte heller det fungerade särskilt bra och när Oliver tillslut drog sig ur henne så la sig Tim rakt ner på soffan framför henne. 

Hon kröp fram lite mot honom och tog hans kuk prövande i munnen. Hon stod hopkurad på knä och studsade lätt med huvudet upp och ner över sin äldsta storebrors skaft och försökte samtidigt att använda det hon lärt sig med tungan. Tim blundade och försökte njuta av hans lillasysters avsugning. Han tänkte att hon redan var på väg att lära sig hur det skulle göras.

Bakom Miranda så hade nu Emy satt sig och börjat rida Oliver. Hon satt med sina smalben bredvid hans lår och hävde sig upp och ner över staken med händerna satta mot ryggstödet. Samtidigt fortsatte Miranda att suga Tim.

När hon hållit på ett tag så reste hon sig dock upp från honom och vände sig om för att se vad de andra höll på med. Hon satt och såg på Emy och Oliver i ett litet tag innan hon vände sig tillbaka mot Tim. Hon skulle precis försöka att sätta sig på honom på samma sätt som Emy gjorde på Oliver när hon såg hur Emy klev av från honom. 

Så fort hon rest sig upp så gick Emy fram till Miranda och gav henne en snabb puss och sedan en hård kram.
– Ville du också rida? frågade hon sedan.

När Miranda gav en nickning till svar så styrde Emy henne inte till Tim, som ju varit Mirandas tanke, utan till Oliver. Under den lilla tiden som de pratat hade Oliver lagt sig ner på soffan och vid sidan stod Tim och runkade förstrött.

Emy hjälpte Miranda upp på soffan och fick henne på plats över deras yngre storebror. Så fort hon var i rätt position så bad Emy henne att resa sig lite innan hon tog tag i Olivers kuk.
– Sätt dig nu, sa hon sedan.
Medan Miranda sänkte sig ner över Oliver så hjälpte Emy till att styra in kuken.

Miranda sjönk ner så att lite mer än halva skaftet var inne i henne innan hon reste sig uppåt igen. Hon satt med knäna hårt nertryckta i soffan samtidigt som hon lyfte sig upp och ner. Ganska snart fick hon också hjälp av Oliver som tog tag runt hennes höfter och medan han började att stöta i henne underifrån så hjälpte han samtidigt till att lyfta henne.

Emy och Tim stod och såg på hur deras lillasyster red på deras brors kuk. Emy satte sig snabbt ner på vardagsrumsbordet och drog några runktag på Tim innan hon tog honom i munnen. Efter bara några få drag så reste hon sig dock och gick fram till Miranda.

Hon satte sig med sitt ansikte tätt framför henne. Deras kroppar gneds nästan mot varandra och Emy kunde känna hur Mirandas studsande bröst ibland slog i hennes nästan platta byst. Hon satt med sin fitta tryckt mot Olivers bröstkorg och kände hur hans armar ströks mot hennes ben samtidigt som han fortsatt greppade runt Miranda.

Hon böjde sig fram emot sin lillasyster och gav henne en lätt puss på läpparna.
– Är det skönt? frågade hon sedan.

Miranda svarade bara med en kort nickning och Emy besvarade den med ytterligare en kyss. Samtidigt hade Tim rest sig upp och när han ställde sig bakom Miranda så backade Emy något och drog samtidigt henne med sig så att hon blev liggande över Olivers överkropp.

Emy försökte stå så att hon kunde fortsätta att ha sitt ansikte i samma höjd som Mirandas men det blev svårt utan att samtidigt sätta ner fittan i Olivers ansikte. Tillslut så klev hon av helt och satte sig på knä på golvet. Så fort hon var på plats nedanför soffan så strök hon med sitt pekfinger över Mirandas kind innan hon drog undan lite av hennes långa svarta hår som fastnat i hennes svettiga panna.
– Slappna bara av nu, sa hon sedan.

Miranda förstod först inte vad hennes syster menade men bara sekunden senare kände hon hur någon pressade ett finger mot hennes bakre öppning. Hennes storasyster strök fortfarande över hennes kind samtidigt som hennes äldsta storebror nu stod och smörjde in hennes rövhål med glidmedel. 

Emy tog tag i Mirandas ansikte och vred det lite åt hennes håll så att hon kunde kyssa henne. Samtidigt som Tim ställde sig och riktade in sitt ollon mot Mirandas rosett så hade hon Emys läppar hårt pressade mot sina. Plötsligt släppte dock Emy greppet om henne och så fort hon kände hur trycket mot hennes öppning ökade så gnydde hon till och spände sig något.

Under dem låg Oliver helt still. Trotts upphetsningen så kände han att hans kuk nästan börjat mjukna lite i brist på rörelse. Så fort han kände trycket från Tims kuk som nu började fylla Mirandas anal så styvnade han dock direkt.

Miranda gnydde till och andades in ett djupt, flämtande, andetag när hon kände hur ringmuskeln gav vika. Så fort kuken sugits in i henne så gnydde hon och flämtade till ytterligare en gång. Sedan kände hon hur killarna mjukt började att röra sig i henne.

– Du har bägge i dig nu, hörde hon Emy viska i sitt öra.
Hon tittade snabbt åt sidan och såg sin storasysters leende ansikte. När hon sedan blundade kände hon hur Emy pressade sina läppar mot hennes. Samtidigt som Tim och Oliver ökade hastigheten på sina stötar så tryckte Emy in sin tunga i hennes mun.

Killarna fortsatte att lugnt stöta sina kukar i sin systers båda hål. Tim hade aldrig trott att det här skulle hända när han såg Miranda stå och smeka sig i hallen. Han hade då hoppats på att få möjlighet att ligga med henne men det var samtidigt inget han trodde skulle hända. Det var mindre än två timmar sedan och på denna tid hade han tagit både hennes vaginala och anala oskuld och nu var den första som gav henne en fulländad dubbelmacka. Det här var inget han ens vågat fantisera om.

Å andra sidan borde han kanske kunnat räkna med att det skulle hända, tänkte han. Han och Oliver hade ju trotts allt dubblat Emy. De hade faktiskt gjort det flera gånger sedan de började ha trekanter under hösten. Men att det skulle gå så här snabbt?

Han ville inte ödsla någon mer tid på tänkande utan försökte istället dra sig tillbaka till verkligheten. Till känslan av Mirandas anal som pressades runt hans kuk, ljudet av hennes flämtande, låga gnyenden och synen av Emy som med viskande ord och smekningar uppmuntrade henne.
– Du är jätteduktig som tar dem. Dubbelmacka första gången. Hur många har gjort det?
Sedan kysste hon henne igen.

De båda killarna fortsatte att knulla henne i ett lugnt tempo men efter några minuter så kände Tim att han trotts allt var på väg att komma. Han funderade på om han nu skulle dra sig ur och spruta över hennes rygg eller till och med försöka hinna fram till ansiktet. Samtidigt hörde han dock hur Olivers andetag blev ansträngda och hur han plötsligt tystnade. Sedan kände han hur hans bror sprutade deras systers fitta full. Det avgjorde saken för honom och ett par, lite snabbare stötar, senare så var han redo att också han fylla henne.

Så fort han tryckt ut de sista dropparna säd i henne så drog han sig ur och kastade sig ner på soffan vid Olivers fötter. Emy var snabbt uppe och hjälpte Miranda att klättra av Oliver som genast satte sig upp.

Så fort det fanns plats igen så puttade Emy ner Miranda i soffan och satte sig ner på knä framför henne. Hon böjde sig genast framåt och särade på hennes ben innan hon återigen började att slicka henne. Med fingrarna grävde hon ut lite av Olivers sats men mest fokuserade hon på att slicka över Mirandas klitoris fram till dess att hon kom.

Så fort hon pustat ut så fick hon ännu en kyss av Emy. Hon vände sig mot Tim som också han gav henne en snabb puss innan hon också fick en av Oliver. Sedan blev det tyst. 

Ingen av dem visste riktigt vad de skulle säga nu. Vad säger man efter att man tagit sin systers oskulder och sedan dubblat henne? Vad säger man om man är storasystern som såg till att det hände? De tre äldre syskonen satt mest och såg oroligt på sin lillasyster.
– Jag måste nog duscha, var det första hon sa.

Så fort hon gått iväg så såg de tre andra oroligt på varandra.
– Är hon …? började Tim.
– Jodå, svarade Emy.
– Hon är nog ok. Jag ska snacka med henne.
– Bra. Tack, svarade han.

– Är ni ok? frågade sedan Emy efter några sekunder.
– Jo, nickade Oliver.
– Helt ok, sa Tim.
Sedan så tystnade de igen.

– Alltså tänk allt kul vi kan ha nu, sa sedan Emy med gladare ton.
De båda killarna skrattade lite nervöst innan de alla tre brast ut i ett förlösande gapskratt.
– Jag sa ju att det var praktiskt att ha sina syskon som sexpartners.

Även om både Emy och de två killarna tänkt hoppa in i duschen efter att Miranda var klar så var det inget de hann med. När de hörde hur deras mamma öppnade dörren så var de i alla fall tacksamma över att de dragit på sig kläderna igen. Emy hade tagit på sig sitt linne och sina leggings, men inget mer. Bredvid henne satt hennes bröder iklädda mjukisbyxor och t-shirtar.

– Oj. Här luktar det konstigt, var det första deras mamma sa när hon klev in i rummet.
Miranda stod i badrummet och hade precis stängd av vattnet. Nu stod hon med bultande hjärta och lyssnade på samtalet som utspelade sig utanför den låsta dörren.

– Vadå konstigt? svarade Emy smått frånvarande och tittade upp från sin mobil. Hon hade tagit tag i den så fort hon hört någon försöka låsa upp ytterdörren.
– Ja. Som att ni rökt på eller något. Har ni det?
– Va? Nej? svarade Tim förfärat.
– Säkert? För det vore helt ok om ni hade det. Finns få saker som lättar upp huvudet som lite gräs, sa deras mamma och gick in i köket utan att verka lägga märke till att Mirandas kläder låg på golvet.
– Eller det skulle möjligen vara LSD då, hörde de henne skrika därinifrån.

När hon kom ut från köket gjorde hon det med ett tetrapack fyllt med vitt vin.
– Jag går över till Eva en stund, sa hon utan att titta på dem.

Så fort som hon gått ut genom ytterdörren igen så vågade Miranda sig ut ur badrummet. Hon mötte direkt sina syskons förfärade uppsyner. Trotts att de varit minuter från att bli upptäckta och att de borde vara lättade över att deras mamma inte ens tycktes se både Mirandas och Emys trosor på vardagsrumsgolvet så var det inte det som upptog de fyra syskonens tankar.

Ingen av dem behövde säga något. De visste alla att de tänkte samma sak.
”Håller mamma på att bli manisk igen?”

- - -

Det är fantastiskt kul att det fortfarande verkar finnas intresse för att läsa om dessa karaktärer. Du får gärna lämna en tumme om du gillar det du läser och jag uppskattar alla kommentarer jag får. 

9 läsare gillar denna novell.

.

Kommentarer

Recensera

Här kan du kommentera eller recensera novellen.

Ingen har ännu kommenterat denna novell.